Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Dit idd! En als je zonder stukjes wilt de 100% biologische van dezelfde lijn. Echt zooo lekker. Zit wel altijd te kutten met die olie dus zet de pot vaak in de koelkast, dat scheelt wel.

2 likes

Okay de 100% pinda van de ah dus, ik ga wel kijken welke soorten mijn appie heeft :stuck_out_tongue:

2 likes

Eens. Deze pindakaas is een soort crack voor mij, kan her overal op doen

1 like

Had iemand al de Oppo speculoos crunch/framboos vanille geprobeerd? Ik heb de speculoos meegenomen.

EDIT: Oké ik vind hem echt niet lekker. :weary: Op de achterkant staat ook: Kaneelijs met stukjes kaneelkoek. Noem het dan geen speculoos. :unamused:

2 likes

Ik zal vast heel laat zijn hiermee, maar 10/10. Geen verschil met een normale kipcorn, vind hem misschien nog wel lekkerder ook.

19 likes

Deze dit weekend geproefd, op zich wel lekker! Doet me denken aan van die plakjes kokosbrood. 7,5/10 want wel heel zoet.

2 likes

Oh en deze lijkt me ook heel chill, ga ik volgende week proberen!

4 likes

Ja, ben ik ook heel benieuwd naar! Hoopte eigenlijk dat iemand hier hem geproefd heeft.

Deze vandaag gehaald. @Bbbaby zei een aantal dagen geleden al dat hij niet heel bijzonder was. Ben ik het mee eens. Het ijs is heel lekker, vanille achtig, maar je proeft wel iets van bruine suiker. De cookie swirl smaakt naar havermoutkoekjes. De hartjes met zoute caramel zijn wel ok, maar hadden zoutiger gekund. Die roze topped laag is gewoon witte choco. Wel lekker, niet bijzonder. 7/8.

(ik mis nog steeds Baked Alaska, die was zo lekker)

B&J is nu wel in de bonus bij de A.H. :smiley:

5 likes

Ja ben ik het mee eens! Was wel te veel witte chocolade voor mijn smaak (voornamelijk die hartjes)

1 like

@rockie @Prikkelbaar

Ik heb die kroketten op! Ik vind ze heerlijk.

1 like

Half baked is er toch nog gewoon? Heb vanmiddag nog een bak opgegeten haha.

1 like

Hahaha ja klopt ik bedoelde Baked Alaska.

1 like

Ahh shit heb deze vanmiddag eindelijk gevonden keek er naar uit.

Deze allebei op en ze zijn heerlijk! Geen pakje-boter-gevoel, wel lekker zacht en romig en goede knapperige chocola. Iets kleiner dan normaal maar dat vind ik wel prima. 10/10.

27 likes

Ik ook niet, was altijd misselijk na een gewone magnum terwijl ik best wat kan hebben.
Ze zijn volgens mij alleen bij Albert Heijn te koop.

2 likes

Ik vind deze zoo lekker! Vaak zijn van die repen met allemaal dingetjes erin zo dik. Maar dit is een vrij dunne reep, dat vind ik echt lekker. Daardoor is ie niet gelijk zo heftig. Is er ook in puur en wit.

7 likes

Oooh heeft iemand deze al in België gespot??

Nu tweede vegetarisch product van Mora x veg slager halve prijs met een bon uit de allerhande

2 likes

Ik had deze nog nooit gezien. De mangosmaak overheerst een beetje, maar :strawberry: proef je ook. Erg lekker 8/10.

21 likes