Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Iemand dit al gezien/geprobeerd?

6 likes

Dit lijkt me zo goor. Raak is ook altijd enorm zoet, dus ik ben bang dat dit te zoet is.

2 likes

Ik heb echt nog nooit iets van raak geprobeerd, maar vroeg me af wat in godsnaam water met colasmaak moet voorstellen??

2 likes

Had Coca Cola dit jaaaren geleden niet al eens geproduceerd? En dat dat totaal niet werd verkocht? Staat me iets van bij.

2 likes

Dit is echt iets voor mij om te proberen, waar vind ik dit?

AHI_434d5039333939333933_2_LowRes_JPG
Weet niet in hoeverre dit nieuw is want eet bijna nooit diepvries maaltijden, maar heb vandaag deze geprobeerd. 5/10. Voedzaam en wel okƩ, daar is alles wel mee gezegd. Vond hem vooral een erg zure (?) smaak en geur hebben, niet wat ik verwacht had. Zou 'm niet weer kopen.

Deze is niet heel bijzonder, maar love it, 8/10. Als de chocolade wat dunner was geweest zou je de topping wat beter proeven, vooral omdat witte choco snel overheerst.

3 likes

Ik heb de bitterballen op en ik vind ze heerlijk! Net echt!

Ik heb deze toevallig net voor de helft opgegeten haha, vind 'm ook erg lekker! Er had van mij wel iets meer granola op gemogen

1 like

Ben wel benieuwd naar de orange smaak.

2 likes

Het staat in de allerhande, maar heb nog niet gekeken of het ook al in de albert te vinden was!

1 like

Heb ik nu iets essentieels van het leven gemist???

Ja!

afbeelding

In de jaren 90 werd Pepsi clear verkocht. Ik heb weleens YouTubevideoā€™s gezien van mensen die oude Pepsiā€™s hadden gekocht om te proeven.

1 like

Shit, is deze schade nog in te halen? Of zijn mijn smaakpapillen daarvoor inmiddels te veel ontwikkeld?

Cool!!! Ik vraag me dan eigenlijk af, stel dat die smaak exact hetzelfde is, waarom moet cola dan bruinzwart zijn?

1 like

Het is niet te zuipen, maar als kind was dit de hemel en onwijs stoer als je zoā€™n flesje kreeg!

2 likes

Hahaha niet te zuipen, zeer uitnodigend :rofl: maar ben wel nieuwsgierig!!


Doet me denken aan deze, die overigens gewoon naar sprite smaakt vond ik. Wordt verkocht bij de Jamin

3 likes

Ik geloof dat je dit met actieve kool ook zelf kunt creƫren. Heb ik ooit met scheikundeles moeten doen.