Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Vond zelf de verse van de Albert Heijn best droog :sweat_smile: al snap ik dat het nooit een brownie van doppio oid wordt

Ja wat je kan verwachten van kant en klare beownies, haha

Toch heb ik ooit een soort van de Aldi gehad die echt lekker waren, maar kan nog geen beste vervanger vinden🙈

Ik zag deze wel, nieuw?, bij de Aldi

Iemand al geproefd?

Ik kan niet wachten tot de paashagelslag weer in de supermarkten te koop is. Die van de Lidl en Appie zijn zo lekker🤤

En de paastoetjes😋

paas cheeeeeeeeeeseecaaaaaaaaake
(ik wacht met smart op delixieus. Ook omdat mn amandelpasta weer bijna op is)

Ik hoop ook op een variant zonder vruchten🙈

Lijkt me nog best lekker!

Wat grappig! Zijn het een soort pitabroodjes?

Nee, alleen in de ‘gourmettijd’ rond pasen en kerst. Tenminste, bij onze aldi.

Jammer! :sweat:

Inslaan en invriezen als ze er weer zijn, kan prima!

Ik zag ze vandaag liggen. Vond ze er niet heel aantrekkelijk uitzien eigenlijk… Best wel klein en plat ook.

ik heb de spinazie-variant hiervan net op, met kaas ertussen uit de tostimachine en het is heel lekker! smaakt helemaal niet naar spinazie

hij valt wel uit elkaar als je hem door midden wilt snijden dus niet heel handig om er iets tussen te doen en mee te nemen

10/10 ik vind deze nog lekkerder dan de naturel.

Is dit nieuw? Het zat nu voor het eerst in de automaat op mijn werk:

7/10 Lichte speculoossmaak, had wel iets heftiger gemogen van mij. Op zich wel lekker, maar de volgende keer ga ik gewoon weer voor de kinderbueno.

Wat vinden jullie lekker kant en klaar avondeten van de jumbo? Bijvoorbeeld die sushi en wraps etc.

Bij onze Jumbo hebben ze van die Foodmarket(?) maaltijden, vaak ook seizoensdingen etc en die zijn wel lekker.

Waar kan ik de M&M paaseieren vinden eigenlijk? Ik vind ze eigenlijk wel veel te duur maar ben wel nieuwsgierig.