Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

afbeelding

Nieuw in mijn supermarkt, ik zag bij thuiskomst pas dat het vegan kaas was. Had ik nog nooit gegeten dus ik was wel benieuwd. Vond m niet vies maar voor mij ook geen vervanging voor echte kaas. Volgende keer weer een kaasschnitzel maar wel leuk om dit geproeft te hebben. Magere 6/10

1 like

Bij welke supermarkt verkopen ze deze?

Ik heb het bij MCD gekocht maar die zit niet overal. Maar toen ik t plaatje opzocht op de site stond daar dat Jumbo het ook verkoopt.

Delicieux folder staat online :slight_smile: niet heel verniewend… Maar wel die lekkere cheesecakes! @Kurisu :yum::heart_eyes: (dus die met caramel/caramelchoco bodem)

2 likes

yesssssssssssssss het allerbelangrijkste is terug!!
(maar geen amandelspread zie ik?)

1 like

Die ben ik nog niet tegengekomen idd… :thinking:

Een moment stilte voor de leegte die dit achterlaat deze pasen…

2 likes

Nou inderdaad vind het eigenlijk een beetje tegenvallen :sweat_smile:


Iemand deze al eens geprobeerd?

1 like

Misschien vinden mensen hier dit wel interessant: de linkse heb ik nooit gezien maar die rechtse smaakt echt precies zoals de binnenkant van een kinderbueno vond ik.

Is ook biologisch en vegan en zo, ik heb hem in een biowinkeltje gevonden, is misschien ook wel in NL te vinden? Heb er een meegenomen voor een vriendin die meer van zoete dingen houdt (vind het zelf een beetje te) :stuck_out_tongue:

6 likes


YESSSSSSSSS

8 likes

Glitters?! :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

De AH heeft op de bakkersafdeling een ruby chocolate taart. Hij staat niet online, dus heb geen foto. Op zich was hij lekker, maar niet heel speciaal. Gewoon laagjes cake met ruby chocolate. Smaakt een beetje naar witte chocola met een frisse nasmaak. ziet er wel heel leuk uit doordat hij roze is.

Jaaaa eindelijk! Die mango was mijn lievelings toen ik in de us was, snel halen!

Ja die is er al een tijd! Prima te doen hoor. Vind alle ijskoffie zoals dat hetzelfde smaken

1 like

Ik vind het vrij zoet op brood maar op een cracker vind ik het goed te etenn

1 like

Ik donderdag alle hagelslag bij de Lidl inslaan :partying_face:

2 likes

Was vergeten je te taggen🙈

1 like

Smaakt het zegmaar naar de creme die in kinder reepjes zit? :innocent:

Die heb ik nog nooit gegeten :scream::scream:

1 like