Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Albert Heijn heb ik ze vandaag gezien!

Ik vond bij de mini-AH in het dorp van mijn ouders in een feestdagen(!)-schap 2 zakjes Van Delft bitterkoekjes-kruidnoten a 50 cent per stuk. :heart:

Review: ook in februari nog erg lekker.

Heeft iemand al paaseitjes bij jumbo gespot? Ik zag op insta pindakaas eitjes voorbij komen, maar mijn jumbo heeft nog helemaal geen eitjes.

ik vond deze nog​:heart_eyes::heart_eyes:

Ik heb ze gehad. Zien er leuk uit, maar zijn gewone mms met chocolade.

image

Ik kijk nog altijd als eerste naar de kinderkoekjes

De cookies and cream cakes van de Aldi zit echt weinig smaak aan :roll_eyes: kostte 3,49

Ik was gister bij de AH en wilde paaseitjes meenemen maar ik schrok zo erg van de prijs. €2,60 voor een klein zakje paaseitjes met wat pralinevullimg. Ga weg joh

Niet echt vies maar vrij ‘waterig’ beleg en de tomaatsmaak overheerste erg…
1,99 vd Lidl

Is dat echt zo duur dan voor goede, gecertificeerde chocolade? Ik zie bij Hema ed vergelijkbare prijzen.

Bij de Aldi hadden ze allerlei verschillende smaakjes in een evengroot zakje voor €1,49. Als het nu €0,10 of €0,20 scheelt hoor je mij verder ook niet maar dit scheelt een euro en als je bij de AH andere smaakjes wilde gingen ze meteen naar €2,99

Dat is toch al jaren zo? En niet lullig bedoelt, maar dit hoort volgens mij meer in het waar erger je je aan topic.

Dat eerste wist ik niet.
En dat tweede, ik vind van niet want een review over een nieuw product gaat vaker ook over de prijs. Dan krijgt een product een 7 ipv een 8 vanwege de prijs.

Ja is praline een nieuw product?

Oke, maar de Aldi en de AH zitten toch ook in een totaal ander segment? Jumbo, Hema etc. zit wel in dezelfde prijscategorie.

Is dit de discussie die je wil voeren?
Paasei praline toch wel? In ieder geval een seizoensproduct

Ja, want ik vind dit eigenlijk gewoon topic vervuiling. Gewoon chocola en praline is niets nieuws, in een paasei ook niet. Komt elk jaar terug en jij komt alleen over de prijs wat melden.

Ik vind dit beetje overdreven? Er worden hier wel vaker dingen besproken die bijv. al maanden in de winkel liggen etc. En dan is één post over prijzen van supermarkt producten too much?

Volgens mij is dit weer zo een mysterieuze smaak die in 2 supermarkten in heel Nederland ligt. :joy: Nog nergens gezien en op de website stond ook geen datum dat het in de winkels ligt?

Ik dacht overigens dat het een speciale Valentijnssmaak was m

Je kan het bij New York Pizza bestellen. Uiteraard nog duurder als de normale smaken.