Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Oh, ik dacht dat iemand ze hier al gereviewd had, daarom had ik het niet gedaan :sweat_smile: Maar ik vind ze super, net echt, de bitterballen trouwens ook. Ik proefde in de kipcorn wel verschil met de vleesvariant overigens, maar ze zijn evengoed lekker!

1 like

Vandaag deze gespot:

Review volgt als ik me niet meer kan inhouden

4 likes

Deze zijn toch al heel lang bij de BigBazar oid te koop? Zijn te verslavend!

1 like

Heb ze hier nog niet gezien, er staat ook new op dus had geen idee, denk dat België dan weer achterkomt met het Oreo aanbod

Wat is het verschil met normale oreos qua smaak dan? Is het vanille oid?

1 like

Ja zijn vanille koekjes met die creme ertussen.
Ik vind ze te zoet eigenlijk.

2 likes


Allebei gekocht bij de Lidl
Pindarotsjes zijn heel lekker! Waren er ook nog in melk en wit, ik heb puur. 8/10
Nep buenos zijn natuurlijk altijd minder dan de echte, maar deze zijn prima. 7/10

5 likes

Deze net gekocht! Ijs smaakt niet echt naar caramel en de caramel erdoorheen is niet salted, maar de stukjes brownie zijn superlekker.
Ik vind 'm wel geslaagd! 8,5/10

2 likes

Is dit nieuw?

2 likes

Beetje, geloof half jaar ofzo. Ik vond er niet zoveel aan, staat nog halve bak in m’n vriezer

1 like

Ik had deze gisteren, echt heel lekker! De chocolade is iets puurder (minder romig), maar niet té. Het ijs is ook niet zo extreem romig als bij de niet vegan magnums. Volgens mij zijn deze ook wat kleiner maar dat vind ik helemaal niet erg. 8,5/10

9 likes

Welke massieve paaseitjes vinden jullie het lekkerst qua chocolade? Ik vind die van de AH heel hard en daardoor minder lekker. Die gevulde van de jumbo vond ik heel lekker maar die chocolade viel een beetje weg door de vulling. Nu heb ik extreme zin in witte chocolade eitjes maar ik wil dan wel echt goede ook.

Aldi! :innocent:

2 likes

Misschien al jaren oud maar oké, dit zijn mijn enige paaseieren dit jaar en ik wil graag even reviewen:

Deze van de Hema zijn echt mega lekker, vooral de blauwe (crispy) en de bruine (chocolademousse). Einde :biggrin:

8 likes

Ik vind die van de Hema het lekkerst!

2 likes

Suikerroomijs, met roze hartjes erin en roze salted caramel. Te zoet voor wie niet heel erg van suiker houdt, denk ik. Maar ik heb hem goedgekeurd.

8 likes


Iemand deze al geprobeerd?

1 like

Hema 100%!!

1 like

Deze had ik nog niet geprobeerd maar in de vriezer liggen om vandaag te eten, maar wow wat goor? Het stonk enorm en niet eens zuur, maar ik vond het echt zo vies dat ik het niet eens verder kwam dan 1 hap :nauseated_face: leek wel bedorven

4 likes

Nee Aldi, die zijn zoveel voller/romiger🙈

1 like