Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Smaakt het dus naar melkcreme in chocolade? Zoals die vanille creme tussen prince koekjes en in prince ministars?:innocent:

Wist je dat je gekristalliseerde honing weer vloeibaar kan maken door het even in een bakje heet water te zetten? Kun je langer gebruik maken van je flesje :sunglasses:

2 likes

correctie mensen, het is deze:

3 likes

Ja! Maar dan smeerbaar :hugs:

1 like

Dan moet ik die ook hebben🙈

1 like


7/10 wel lekker maar denk niet dat ik 'm opnieuw koop

Wat is dit voor combinatie?! :thinking:

31 likes

Haha dan voelen mensen zich minder schuldig als ze paaseitjes kopen, ‘want er zit ook fruit bij hoor!’

11 likes

Het is niet verkrijgbaar vanaf 1 april? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Huh?

Omdat winkels en merken tegenwoordig allemaal van die flauwe 1 april grappen hebben. Vind het zo’n onlogische combi.

5 likes

Douwe egberts en starbucks hadden al een hele tijd lactosevrije ijskoffie :stuck_out_tongue: Goedkoper zelfs

DE heeft momenteel geen lactose vrije ijskoffie, helaas. Wel een skinny latte, maar die is niet lactosevrij.

1 like

Vind het wel grappig bedacht :grin: vanmiddag moet ik nog boodschappen doen… eens even kijken of het idd te koop is. De paaseitjes liggen dan wel in de koeling, maar zal vast geen kwaad kunnen.

Die is toch wel lactosevrij?

Edit: haha nee oeps. Al die tijd koffie met lactose gedronken :joy:

2 likes

Deze is niet veganistisch! Mijn vriend is er dol op, heeft een verpakking in minder dan twee weken opgemaakt door het elke ochtend door zijn havermout te doen en het op beschuit te smeren enzo, haha! Idd net de binnenkant van een Bueno.

Die je hiervoor liet zien is wel veganistisch, is Nutella zonder koemelk en echt suuuperlekker! :heart_eyes:

1 like


Ik wil dit maar ik zit al 12 uur na te denken wat ik ermee moet want ik eet geen zoetigheid op brood. :rofl:

3 likes

Ik vraag me af hoe ze die glitters hebben gemaakt. Bij mijn vorige werk is een product afgeketst op voedselveiligheid omdat de glitters gemaakt waren met metaaldeeltjes. Omg wie verzint dat ook, dat mensen dat wel kunnen eten?!

1 like

Op ijs / dessert?

2 likes

Oh dat is wel een goeie ja. :ok_hand:t2:

1 like