Birthday cake Oreo hebben ze bijna bij elke Appie waar ik ben geweest. Vind ze lekker, maar niet heel anders. De birthday cake golden Oreo’s vond ik veel lekkerder. Maarja, alsnog half pak op haha
Deze was erg lekker! Zeker niet het idee dat je een ‘gezonde’ pizza eet! De bodem was zelfs lekkerder! Niet te droog, eerder smeuig en toch krokant.
Maar wel vrij prijzig… Daarom 8/10
Misschien is deze op het Elle forum al wel voorbijgekomen, maar deze zijn lekker! Chocoachtige koekbodem, stevige brownielaag en iets wat lijkt op een combi van chocolademousse en ganache:yum: kan net niet tippen aan het triple chocolate taartje van de plus, maar die is er helaas niet meer
Ja ook deze zó lekker. Citroencake
Ik zie net in de app dat ie in de bonus is met 25% korting vanaf maandag!
het universum heeft ons gehoord en showt zn support!!!
Waar is die bovenste te koop? Misschien kan ik hiermee eindelijk maat houden.
Mijn review: smaakt echt naar lemon drizzle cake. Dadel proef je er licht doorheen, maar niet zo overheersend als andere Nakd-repen. 8/10
En?
Wat moet ik mij hierbij voorstellen? Een speciaal smaakje?
Dit is mijn nieuwe liefde Mars van de Lidl! Veel lekkerder gevuld dan de echte en goedkoper! €1,08 voor 6 stuks!
> Citaat
eindoordeel na drie koekjes: geen flikker aan.
Smaakt m[quote=“ParisDarling, post:463, topic:347, full:true”]
Heeft iemand deze al geprobeerd?
[/quote]
Ja karamelsmaak met spikkels. Maar smaakt heel chemisch en de spikkels zijn echt een deceptie.
En @doei deze popcorn is al jaren te koop bij Bijenkorf! Haalde altijd karamel zeezout voor mijn moeder. Ben nu al een tijdje niet geweest, dus durf niet te zeggen of ze het nog hebben. Vaak ook met korting.
Omg ik ben echt helemaal impressed door die choco hummus. Ik vond het namelijk mega ranzig klinken maar ik ben fan!
Wel echt alleen lekker in combi met iets zoets, vind ik. Wilde het gister lekker uit het bakje lepelen. Deceptie.