Heel benieuwd of je net zo enthousiast gaat zijn haha
@Polska @sunflowers Mij heb je ook overtuigd, ga ze straks kopen! En de blueberry variant en de lemon drizzle. Die laatste lijkt me super chill
Ik vind van de nakd repen die met rabarber echt het lekkerst. Maar die verkopen ze alleen maar los bij de tuinen of hoe dat heet tegenwoordig.
Ja aardbeien erin dippen! Vind ik heel lekker
Haha sad
Heb je je profielfoto hier nou op aangepast of was dit al zo perfect?
Hahah nee die heb ik al een tijdje, nadat er gezegd werd dat ik alleen maar negatieve dingen zei. Maar hij komt nu extra van pas! Very sad banana

Dit valt tegen, bittere nasmaak ook😅 4/10
Waar heb je die Oreo vandaan?
Omg mijn AH heeft hem ook! Die ga ik halen haha.
Ik vond hem juist wel lekker! En kreeg er ook echt veel energie van. 7.5/10
ohh ja die cider is echt mn favoriet. Wel duur om veel van mee te nemen :’(
Ik wil die repen ook proberen!!! Maar jezes 6 euro voor 8 reepjes 
Birthday cake Oreo hebben ze bijna bij elke Appie waar ik ben geweest. Vind ze lekker, maar niet heel anders. De birthday cake golden Oreo’s vond ik veel lekkerder. Maarja, alsnog half pak op haha

Deze was erg lekker! Zeker niet het idee dat je een ‘gezonde’ pizza eet! De bodem was zelfs lekkerder! Niet te droog, eerder smeuig en toch krokant.
Maar wel vrij prijzig… Daarom 8/10
Misschien is deze op het Elle forum al wel voorbijgekomen, maar deze zijn lekker! Chocoachtige koekbodem, stevige brownielaag en iets wat lijkt op een combi van chocolademousse en ganache:yum: kan net niet tippen aan het triple chocolate taartje van de plus, maar die is er helaas niet meer 
Ja ook deze zó lekker. Citroencake