Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Haha ben naar de Lidl gegaan, de ah was verder fietsen

Bijna niet te onderscheiden van een Bounty??! Zó lekker. Ik ben helemaal excited haha. Als je van Bounty/kokos houdt, try it. It won’t disappoint you 10/10

23 likes

Er doorheen, dus inderdaad de kokossnippers gewoon door de hele reep gemengd met de chocolade smaak!

1 like

Heel benieuwd of je net zo enthousiast gaat zijn haha

1 like

@Polska @sunflowers Mij heb je ook overtuigd, ga ze straks kopen! En de blueberry variant en de lemon drizzle. Die laatste lijkt me super chill

3 likes

Ik heb die chocoladehummus ook meegenomen en geproefd. Ik vind het wel lekker maar niet echt iets voor op brood, eerder om iets in te dippen.

1 like

Ik vind van de nakd repen die met rabarber echt het lekkerst. Maar die verkopen ze alleen maar los bij de tuinen of hoe dat heet tegenwoordig.

Ja aardbeien erin dippen! Vind ik heel lekker

1 like

Dit klinkt echt lekker, maar helaas geen aardbeien in huis. Ik ga het vanmiddag proberen met banananana haha.

1 like

62 likes

Haha sad

Heb je je profielfoto hier nou op aangepast of was dit al zo perfect?

Hahah nee die heb ik al een tijdje, nadat er gezegd werd dat ik alleen maar negatieve dingen zei. Maar hij komt nu extra van pas! Very sad banana

nocco_bcaa_330ml_caribbean

Dit valt tegen, bittere nasmaak ook😅 4/10

Waar heb je die Oreo vandaan?

1 like

Omg mijn AH heeft hem ook! Die ga ik halen haha.

1 like

Ik vond hem juist wel lekker! En kreeg er ook echt veel energie van. 7.5/10

1 like

ohh ja die cider is echt mn favoriet. Wel duur om veel van mee te nemen :’(

1 like

@Kamerbreed De lemon drizzle nakd bar is lekker! Smeuïg en smaakt goed naar citroen

8 likes

Ik wil die repen ook proberen!!! Maar jezes 6 euro voor 8 reepjes :scream: