Haha ik las dit topic echt nooooit omdat ik dacht dat het een saai topic was maar nu refresh ik het ieder uur en heb ik een wishlist van 18 producten
Ik had het ook vooral gekocht omdat ik dacht âoh kan ik het even testen voor het forumâ. Haha dit topic is echt een goed excuus om allemaal nieuwe dingen meteen te kopen.
Herkenbaarđ
Ja ik voel me bijna een blogger als ik iets koop âom te reviewenâ hahaha
Nou dit inderdaad! Haha.
Ja dit is mijn favoriet! Ik giet dit echt op alles haha
Mag ook iets wat stiekem niet in de supermarkt ligt, ook niet nieuw is maar wel echt mijn super aanrader is?
Sesam dressing van de oil&vinegar. Heb echt al meerdere mensen verslaafd gemaakt en heb het zelf meestal in huis 10/10
Volgens mij is deze er al een paar maanden dus niet helemaal nieuw maar had hem nu eindelijk een keertje mee genomen.
Ik vind hem erg lekker. Vooral met heel koud water en ijsblokjes of met water met koolzuur. Smaakt een beetje zoals citroen limonade maar je kunt hem zo sterk maken als je zelf wil.
Heb hem gisteravond met extra schijfjes citroen gemaakt maar hij lijkt me ook heel lekker om met alcohol te mixen.
Ik heb hem van de Jumbo. Hier heeft volgens mij ook niet iedere winkel hem. Appie schijnt het ook te verkopen.
Die van tesseire heb ik ook weleens gehad ja. Die vond ik ook niet zo lekker. Deze smaakt wel anders. Beetje zoals van die citroen waterijsjes.
JA deze is de shit! 10/10 in limoland
Goede combinatie, door de frambozensaus wordt het niet te machtig. De kleine stukjes meringue maken het af. 8/10 omdat het best duur is voor zoân klein bakje
Ik dacht dat het een pot crĂšme was
Wat is dat?
met AlCoHoOL!
Jaaa die drink ik nu ongeveer een week of 2, nonstop
Ik vind hem echt super lekker! Deze gewone fles heb ik bij de albert heijn gescoord. Ik zag ze overigens bij de jumbo ook in van die kleine verpakking, zoân squeezer ding
âMet de introductie van Mona Oops! reageren we op de groeiende verwentrend en bieden we iedereen een Ă©chte social pleasureâ
MAAR WAT IS EEN SOCIAL PLEASURE
omg ja deze heb ik ook op! echt heel lekker 9/10
Oppo cookie dough ijs was er niet bij mân Appie
Heeft iemand hem hier al geproefd?
Geen idee maar het is wel teleurstellend haha.
Gelijk deze en caramel gehaald door je fotoâs. Pindakaas is het lekkerst, maar de chocola is zo mwah en smaakloos. 6/10