Bij elke appie waar ik geweest ben is die (elke keer) uitverkocht. Ik betwijfel of die überhaupt al te koop is
Weet iemand of ze ergens in Nederland Lemon Squash verkopen? Ik ben bijna door mijn voorraad uit Engeland heen en er staat voorlopig geen tripje op de planning
Het lijkt op citroenlimonade maar dan niet zo zoetig.
Dit spul dus Lemon Squash
Bedankt voor de waarschuwing
Iemand de Calve pindakaasrepen al geprobeerd? Ze zijn er nu ook met chocola
Nee deze is ook vrij dun. Maar de smaak 100% waard
Zijn die repen eignelijk ook gezond of lijken ze alleen maar zo? Wil ze misschien morgen eens uitproberen dan.
Ohhhh heeft iemand deze al geproefd? Ben in tegenstelling tot sommigen hier #teamallesinkaramelzeezout
Ik lees dit nu, met die zak chips aangebroken naast me, niet te eten idd wat een teleurstelling
Ik hoop het, toch maar eens proberen denk ik😅
Lidl heeft nu ook 1, misschien het proberen waard?
Ja! Ik heb de gewone pindakaas variant gegeten. Als je erg van pindakaas houdt zijn ze heerlijk! Lekker met dat smeuïge extra laagje pindakaas hehe
Ik heb net de Tonynsalade van de Vegetarische Slager geprobeerd, echt super lekker! Het smaakt naar normale tonijnsalade naar mijn gevoel, maar dat komt misschien ook omdat het lang geleden is dat ik echte tonijn at
Weet niet hoe nieuw deze zijn, maar kende zelf alleen de frietversie.
Maar ze zijn heel lekker
Ze worden lekker krokant en zijn volgens mij wat sneller klaar dan de frieten.
Goed om te weten!
Heeft iemand deze al geprobeerd? Ik vind de losse bodems die je zelf moet beleggen heel lekker maar deze nog niet gehad.Ze zijn deze week in de bonus bij AH
Ik vind ze wel erg klein voor wat je krijgt. 2 euro ofzo voor 6 mini brownies.
Ja het kost €1.89 zie ik nu. Maar ik vond ze wel lekker! Ik had ze in een Milka pakket van de huishoudbeurs.
Voor mij is het nog niet superlang geleden, een jaar ofzo, en ik vond het ook heel echt smaken. Had zelfs nog op de verpakking gekeken of ik wel echt de goeie salade aan het eten was
Haha, ja ik had hetzelfde! Echt een aanrader