Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ja ik vind ze het lekkerst uit de oven, en dan eten met citroen of limoen mayo erbij. Ik koop ze trouwens bij de appie, denk dat ze bij elke supermarkt wel te koop zijn.

1 like

Iemand deze smaak al geprobeerd? :slight_smile:

4 likes

Ik heb deze op! Ik houuu echt van alle kaaschips, maar moet eerlijk bekennen dat ik de paprikaversie hiervan lekkerder vind. Alsnog prima te eten, zak gaat wel op :rolleyes: 8/10.

Hahaha Nick en Bonnie gingen die ook proberen in een vlog en Nick vond het smaken alsof je aan het eind van de avond gaat vegen en alles wat je opveegt aan chips in één zakje stopt.

11 likes

Hier heb ik al 1 fles van op haha. Ik vond hem trouwens lekker! Ik heb normaal altijd grenadine, dus het was wel een lekkere afwisseling.

5 likes

Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar aanrader hoor!

9/10, omdat er in het zakje met de topping ook kokos zat. Ik lust geen kokos, maar had de sesamzaadjes en gebakken uitjes wel lekker gevonden.

12 likes

image
Verkade wit crunchy speculaas en dark coffew

Iemand deze al geprobeerd? Kwam ik tegen in de coop… Op de site van verkade niet te vinden…

6 likes

deze is echt ranzig

1 like

Okee niet helemaal supermarkt, maar ik had net zo’n Lipton icetea ijsje bij de Kiosk gehaald en ik vond het echt een tegenvaller! Iemand anders die hem wel lekker vond? Ik vond hem bitter en ik bestel echt altijd icetea/ icetea green, dus had hoge verwachtingen. Echt jammer! :frowning_face:

Ik vond hem wel lekker! Precies zoals de Ice tea.

Ik vond 'm ook tegenvallen

Hoé kunnen ze in deze samenstelling nou hamka’s skippen??? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ja ik vond hem heel smakeloos. En dat terwijl ik hem had gekozen in plaats van mijn favoriete cola calippo :rage:

Aanrader als je van kokos houdt! Ik had een tropische smaak verwacht, maar eigenlijk is het meer een naturel yoghurt (wel heel romig) met super veel kokos schaafsel. Niet echt speciaal maar wel lekker [7/10].
4 likes

hertog

5/10 stroopwafels waren vies zacht/klef. Ook vind ik dat er te weinig ijs tussen zit. Niet voor herhaling vatbaar, mag wat mij betreft weer uit het assortiment.

2 likes

Dit klinkt wel echt intens ranzig

1 like

Jammer, zag er wel veelbelovend uit😅

Ik vind het nog altijd bizar dat die die layswedstrijd had gewonnen van mango sweet chili, die was echt zo lekker

1 like

Heb je hier een foto van? Klinkt heel lekker alleen ik kan m niet vinden in de AH app?

Ik baal er nog altijd van dat met die doritos wedstrijd cheeseburger niet heeft gewonnen, maar die stomme sizzling salsa :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes