Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

De andere smaken zijn echt lekker, maar mango is heel vies 2/10

Dit was echt mijn favoriete chips voor ik vegan ging eten. Dat lekker zurige ofzo

1 like

Jaaaa dit is de lekkerste

Nieuwe kitkat senses nu im de aanbieding in de scoopy app​:innocent::innocent:

Heeft iemand deze al geprobeerd?

Ja de paprikasmaak, prima te eten.


Niet uit de supermarkt maar van Abels Deli. Pasta chippies, behoorlijk krokant en licht pittig. Vind ze wel prima, maar zou ze niet zelf kopen 7/10

2 likes

Wat is dit???

1 like

Leuk!!! Ben benieuwd :smile:

Kan het nog niet vinden… :thinking:

Ik vond die met bloemkool wel ok, idd een beetje droog dus zou het niet nog eens kopen

Volgende week bij Lidl :yum:

1 like

Misschien voor de kitkat ruby fans?

1 like

Ik heb net deze gekocht bij de Jumbo. Vanille-ijs met frambozensaus. Prima ijs, wel duidelijk geen echt roomijs (duhh) maar ik denk 'n fijn alternatief voor de lacose-intoleranten en vegans.
Ben ook wel benieuwd naar de andere smaken! Bij mijn jumbo stond nog pistache-ijs met stukjes pistachenoot en chocolade-ijs met chocolate chips. Volgens google zijn er nog 3 andere smaken (caramel pecan, mint chocolate chip en espresso) maar die zullen we alleen in 't buitenland te verkrijgen zijn.

8 likes

Oh en deze bestelling kwam net binnen. Ja ik houd van ijs.


6/10 Ik vind het vanille-ijs wel ok, er zitten meer stukjes chocola in dan cookies en die cookies smaken nergens naar. Ik vind het ijs van Breyers dan lekkerder.


7/10 voorzichtige pindakaassmaak, met kleine stukjes pinda.


7/10. Lekker zoet aardbeienijs. Kan er alleen geen merengue in ontdekken.

Ik zou dit alleen vaker kopen als het in de supermarkt verkrijgbaar is. Nu heb ik het online besteld en de bezorger kwam 'n uur te laat.

4 likes

Schuimt veel fijner dan normale sojamelk, maar haalt het wat mij betreft niet bij Oatly Barista.

4 likes

Iemand al die doos mini kitkat geprobeerd? Zit kitkat met karamel en met hazelnoot in geloof ik

2 likes

Chocolate Marshmallow Cookie bij de Ah To Go. Als je van ultiem zoet houdt is dit je koekje. Textuur is zacht en chewy, de marshmallow overheerst niet

8.5/10

21 likes

Was te gierig dus alleen een foto van de lege verpakking. Erg lekker, filodeeg met spinazie en kaas. Krokante bite, goede vervanger voor de andere vettige snacks van de bakkerij zonder de zwaarheid van de bladerdeeg. (8,5/10)

13 likes

Is absoluut niet nieuw. Maar de eiersalade van ah basic verschilt bijna niet van die van ah zelf.
Basic zit meer in de verpakking en is goedkoper.

1 like