Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Hierdoor wil ik een “gewoon” bakje huttenkase proberen met muesli/fruit :thinking: Zou wel een chille en goedkope eiwitrijke snack zijn maar het klinkt nog een beetje raar…

Ik heb net bij mijn AH de caramel M&M’s gescoord met 35% korting! Vreemd stond een bordje bij dat ze uit het assortiment gingen. Misschien beter dan laat ik het bij deze zak :stuck_out_tongue: Vind ze lekker maar ze doen me aan Daim denken en voor mijn gevoel heeft Daim iets meer smaak?

Heh nu al uit het assortiment?

Ja heel raar, misschien bij sommige winkels? Dit was een redelijk kleine AH…

Ja ik heb best wel eens een bakje huttenkase gegeten met gewoon wat komkommer, tomaat en paprika erbij maar eigenlijk ook nooit eerder geprobeerd met muesli of fruit. Ik denk dat het heel makkelijk kan!

ik at ze vaak met een banaan en kaneel!! heerlijk. of met frambozen.
of als je nog sneller en goedkoper wil: een eetlepel jam erdoorheen scheppen does the trick.

1 like

@Barosmijnschatje @Yzile Bedankt voor jullie tips!! Klinkt heel goed, ga het straks kopen :yum:

1 like

Ben hier ook wel benieuwd naar

Is ws niet nieuw maar had hem daarvoor niet gezien. Ik geef de burgers een 4/10, ze waren best vullend maar wel nogal smakeloos. Ik proefde vooral een lichte vissmaak maar geen groene curry oid. Zou ze niet aanraden eigenlijk

1 like

Komende week zijn bij AH alle 500 ml pints luxe schepijs in de bonus. Dus B&J, Oppo, Magnum etc. Wie weet nuttige informatie voor de ijsliefhebbers hier. :blush:

6 likes

Zo die zijn aardig aan de prijs… voor 4 gram eiwit en 5,5 gram suiker per reep. Maarja “sugar bars” verkoopt niet zo goed natuurlijk.

1 like

Ohh haha, ik vroeg me al af hoe je die vanille lekker kon vinden, ik vond m zooo vies. Superchemische vanillesmaak. Ik had hem dan wel puur, zonder muesli.
Maar je had helemaal geen vanille, haha, nou ben benieuwd hoe je die gaat vinden dan.

Ja ik ben dus de hele tijd tijdens het eten in de veronderstelling geweest dat ik die vanille aan het eten was, maar blijkbaar is die vanillesmaak dus niet te missen :joy:

De naturel is in ieder geval lekker! En als je dan al een smaakje wil kan je dat nog toevoegen met kruiden, of siroop/jam weet ik wat.

Intense camembert van President - ben benieuwd hoe intens hij is. Update will surely follow.
Ben gek op sterke kaas :heart_eyes:

7 likes

De truffel smeerkaas is te koop bij Jumbo!

1 like

Ik kreeg de citroenvariant en die was ook ZO goor! Heel chemisch, echt vies.

1 like

Oooh ben heel benieuwd!! :heart: camembert

Ik weet niet of deze echt nieuw is of alleen verkrijfbaar in de zomer maar heeeel lekker 9/10. Enige puntje is dat ik wel iets meer kokos had willen proeven. Maar hij is lekker lobbig en niet te zoet.

5 likes

Ging net boodschappen doen, bij mijne was ie er niet :(((((

Had deze zelf nog nooit eerder gezien. Erg lekker, proeft de koffie goed en weinig kcal
8/10

1 like

Eindelijk de chocolade hummus gekocht, echt nog beter dan verwacht!

2 likes