Ze hadden deze heel lang geleden bij de jumbo bij mij (dan heb ik het echt over jaren geleden) Toen veranderde ze het recept en vond ik ze een stuk minder lekker.
Jammerđ
Naar mijn idee zijn ze alleen bij de Appie te halen.
Ik heb deze gekocht vandaag met 35% korting, uitgedeeld aan mân familie
Inclusief broodje, sausjes, gebaklen spekjes, uitjes, twee soorten kaas en chili pepers.
Maar weet nog niet hoe ze smaken
Ik heb naar aanleiding van dit topic ook de choco hummus gekocht (+ ik had 50% persoonlijke bonus) en ik vind het toch wel lekker. Had ik niet verwacht. Lekker als afwisseling op mijn brood.
Het is ook lekker om soepstengel in te dippen vind ik
Hoe lang is het houdbaar?
Staat er op. Best lang. En heb bij mân ouders gegeten die drie dagen over de datum was, smaakte ook nog prima.
Goed om te wetenđ
Ik had laatst een bakje dat al zeker 12 dagen over datum was zat ook nog maar een beetje in. Maar smaakte nog prima
Haha door je omschrijving ben ik gewoon nieuwsgierig om te proeven hoe vies het is
Ik heb de nieuwe M&Mâs nog niet gevonden. Onze AH heeft hem wel maar vak is leeg. Andere supermarkten lijken hem sowieso niet te hebben.
Hier ook laatst chocohummus gekocht met 35% korting. Is nu ook al bijna een week over datum en niks mee aan de hand. Vind het ruiken naar chocolademousse en qua smaak lijkt het daar ook wel op eigenlijk. Lekker in ieder geval!
Nouuuu heb een keer eentje gegeten (ook bij mân ouders overigens) en die was echt bedorven!! Smaakte zuur en dun. Mân vader zei nog âwaarom ruik je er dan ook niet eerst aan?!â En hij rook ook smerig. Dus tipje; eerst ruiken meestal kan het nog
Nee ik zoek me ook rot! Ben zo nieuwsgierig ernaar!
Omg bestaat dit?! Ik ga ook op zoek!!!
Oh dan komt het wel goedđ
Ik heb deze toevallig net bij de Jumbo gezien en twijfelde of ik hem moest nemen. Nu heb ik spijt want ben toch wel nieuwsgierig
Hahahah ik moest hier best om lachen, je zou denken best lekker, ben nu bijna nieuwsgierig door hoe ranzig je m vindt!
Ik heb net deze HĂŒttenkwark gegeten in de smaak vanille. Ik proef er 0,0 vanille in en vraag me eigenlijk ook af of er verschil zit in dit spul en de gewone HĂŒttenkĂ€se. Maarrrr het was wel best lekker, vult ontzettend, de muesli is er ook lekker bij, goed krokant. Ja, om op een makkelijke manier aan wat meer eiwitten te komen (ik doe het voor het trainen) is het best een goeie optie.
edit: HAHA grapje, ik heb helemaal niet de bovenstaande versie gegeten, maar deze:
Nogal logisch dat ik er geen vanille van kon maken. Maar ok, volgende x ga ik die vanille proberen, deze naturel is in ieder geval goedgekeurd!