Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Volgens mij is dit een tijdelijk product :sweat_smile:

dat is volgens mij altijd bij de big bazar

Het grootste deel wel idd, dus hopelijk zijn ze er nog na je vakantie :sweat_smile:

1 like

Mocht dit gratis proberen van Albert Heijn. Als cola (light) liefhebber vind ik dit niet heel cola-achtig. Smaakt best chemisch voor iets biologisch.

5/10

Wel lekker beetje chocolade fudge achtig met melkcreme, maar had het iets meer als bueno verwacht…

1 like

2569666_8717677070008-111

Deze vielen een beetje tegen… Dacht dat ze gevuld waren met chocolade creme, maar cacao is toch wel wat anders… :sweat_smile:

1 like

Waar koop ik dit?

Action😇

1 like

Top!

Hier hetzelfde! Ik ging voor de ginger ale:

IMG_2887

Wel lekker, maar voor €1,30 koop ik voortaan liever een fles dan 1 blikje

De gele (pinda) zijn lekker, de bruine zijn saai.

1 like

Deze heb ik ook geprobeerd en ik vond ze ook niet zo lekker.

Omg mijn vriend heeft eindelijk de nieuwe M&M’s gekocht voor me. :heart: Ik zal mijn mening vrijdag geven want dan krijg ik het.

4 likes

Ik heb gister neppe Liuk ijsjes gehaald bij de Aldi. Het zijn altijd mijn lievelingsijsjes dus ik was heel benieuwd.
Bij de echte Liuk heb je eerst een laagje waterijs en dan soort van sorbetijs in het midden. Dit is bij de Aldi variant niet zo, het is meer helemaal sorbet/room ijs het is dus iets zachter. Maarrrrr wel vet lekker!

5 likes

Is deze wel lang houdbaar? Ik kocht eens zoiets en dat moest na openen binnen een week op

Geen idee of het nieuw is, maar zag het ineens in de winkel.

Deze krijgt van mij een 9/10. Vanille ijs met die witte chocolade is een lekkere combi en dan de caramel met nootjes maakt het helemaal af. Zitten er 6 in een pak en moest mezelf bedwingen om niet voor een 2e meteen te gaan :blush:

21 likes

Een tweede ijsje of een tweede pak :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Hahah. 2e ijsje, al had 2e pak best kunnen gebeuren!

Vriend heeft net ook een ijsje op en keurt ze heel goed. En dat voor iemand die totaal niet van ijs houdt

Huh echt? Ik heb ze beide gehad en merkte geen verschil. Maar wel heel lekker indd!

Ik heb net de watermeloen/komkommer variant gekocht en geprobeerd. Vind hem niet vies, hij is wel fris, maar wel erg veel komkommer en niet echt watermeloen. Komkommerwater dus. Ik maak hem op, maar zou hem denk ik niet opnieuw kopen.