Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Bij de plus!

Jammerrr

Ik heb vandaag de nieuwe (?) smaak milkshake van Smullers geprobeerd; salty caramel. Moest er 2 vestigingen voor af. Eerste paar slokken zijn lekker maar daarna toch wel veel te zoet. Uiteindelijk laatste beetje weggegooid. En ik gooi noooit eten weg.

2 likes

Even totaal iets anders: ik wil binnenkort soort van cheat day doen maar vraag me af of Johnny Doodle chocolade echt lekker is. Of heeft iemand anders tips voor de ultimate cheatday?

Ik ga een keuze maken uit choco swing milka biscuit, warme choco met slagroom (ook met dit weer, love it), pringels salt en vinegar, gevulde koeken, stroopwafels, tony framboos, luxe koeken van de deka, kroepoek met satésaus.

1 like

Ik vind de witte met speculaas bovenop erg lekker, andere smaken geen ervaring mee.

2 likes

Nee hoor, is de cheat niet waard. Geen enkele reep vond ik echt heel lekker. Zou eerder een Tony’s kopen ofzo. En dan sowieso gevulde koeken :heart_eyes: of chips of allemaaaal!

2 likes

Hahaha Thanx! Ja zag er Zo lekker uit maar m’n favoriete blijft ananas kokos van Tony. Of de gouden oude Tony zeezout. En iedereen gevulde koeken mĂ©t nootje bovenop. Liefst met warm uit de oven mjaa je kan niet alles hebben. En schoolkrijt snoepjes.

Iemand toevallig de Napoleon dropfruit kogels uitgeprobeerd?

3 likes

Toevallig heb ik die geprobeerd! Ik vond de dropsmaak overheersen na een tijdje, ze zijn ook niet zo zuur zoals normale napoleons, maar ik vond ze wel lekker verder.

1 like

Nou ik weet niet wat je allemaal gaat halen maar ik nodig mezelf bij deze uit

3 likes

Ik weet niet in hoeverre dit nieuw is, maar dit is zĂł lekker :o

8 likes

Ja @Bunnyslippers was dat geloof ik

1 like

Ben benieuwd naar de mokka versie😇

Ik had deze van de week ook maar vond ze echt te intens. Een halve was lekker maar een hele net teveel

:weary:

Ik had nog niet gedacht aan milkshakes, dat ga ik proberen! :hugs:

Geen idee hoe nieuw ze zijn, maar ik had net een mars ice cream met gezouten caramel, zoooo lekker!

3 likes

Dat had ik ook ergens gehoord maar ‘mijn’ AH heeft ze niet :cry:

Ik kocht ze bij de Coop :slight_smile:

https://nl.aldi.be/images/chili_cheese_nuggets_normal_34592.jpg
Deze special van Aldi is super lekker! Alleen springen ze wel open (ik maak ze in een airfryer, dus misschien daarom). 9/10!

11 likes

Ik had een blikje cola in de vriezer gelegd zodat het even snel koel kon worden. Toen was ik hem vergeten en is hij ontploft. Overal cola. Ook op m’n witte snicker ijsjes! Maar ik heb ze kunnen redden. M’n dag is weer goed :hugs:

5 likes

Hahaha wtf 
 ik dacht toch echt dat ik dit in een ander topic typte :thinking::thinking:

Is trouwens van Formule 1 :see_no_evil: