Bij de plus!
JammerrrâŠ
Ik heb vandaag de nieuwe (?) smaak milkshake van Smullers geprobeerd; salty caramel. Moest er 2 vestigingen voor af. Eerste paar slokken zijn lekker maar daarna toch wel veel te zoet. Uiteindelijk laatste beetje weggegooid. En ik gooi noooit eten weg.
Even totaal iets anders: ik wil binnenkort soort van cheat day doen maar vraag me af of Johnny Doodle chocolade echt lekker is. Of heeft iemand anders tips voor de ultimate cheatday?
Ik ga een keuze maken uit choco swing milka biscuit, warme choco met slagroom (ook met dit weer, love it), pringels salt en vinegar, gevulde koeken, stroopwafels, tony framboos, luxe koeken van de deka, kroepoek met satésaus.
Ik vind de witte met speculaas bovenop erg lekker, andere smaken geen ervaring mee.
Nee hoor, is de cheat niet waard. Geen enkele reep vond ik echt heel lekker. Zou eerder een Tonyâs kopen ofzo. En dan sowieso gevulde koeken of chips of allemaaaal!
Hahaha Thanx! Ja zag er Zo lekker uit maar mân favoriete blijft ananas kokos van Tony. Of de gouden oude Tony zeezout. En iedereen gevulde koeken mĂ©t nootje bovenop. Liefst met warm uit de oven mjaa je kan niet alles hebben. En schoolkrijt snoepjes.
Iemand toevallig de Napoleon dropfruit kogels uitgeprobeerd?
Toevallig heb ik die geprobeerd! Ik vond de dropsmaak overheersen na een tijdje, ze zijn ook niet zo zuur zoals normale napoleons, maar ik vond ze wel lekker verder.
Nou ik weet niet wat je allemaal gaat halen maar ik nodig mezelf bij deze uit
Ben benieuwd naar de mokka versieđ
Ik had deze van de week ook maar vond ze echt te intens. Een halve was lekker maar een hele net teveel
Ik had nog niet gedacht aan milkshakes, dat ga ik proberen!
Geen idee hoe nieuw ze zijn, maar ik had net een mars ice cream met gezouten caramel, zoooo lekker!
Dat had ik ook ergens gehoord maar âmijnâ AH heeft ze niet
Ik kocht ze bij de Coop
https://nl.aldi.be/images/chili_cheese_nuggets_normal_34592.jpg
Deze special van Aldi is super lekker! Alleen springen ze wel open (ik maak ze in een airfryer, dus misschien daarom). 9/10!
Ik had een blikje cola in de vriezer gelegd zodat het even snel koel kon worden. Toen was ik hem vergeten en is hij ontploft. Overal cola. Ook op mân witte snicker ijsjes! Maar ik heb ze kunnen redden. Mân dag is weer goed
Hahaha wtf ⊠ik dacht toch echt dat ik dit in een ander topic typte
Is trouwens van Formule 1