Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik at die chocolade cruesli toen ik studeerde bijna als maaltijdvervanger :roll_eyes:

2 likes

Deze lijkt me wel chill.

Die is heel lekker! :smiley:

1 like

Knap dat je het nog als vervanger deed. Ik kan uit ervaring vertellen dat als je ze als aan aanvulling eet je lichaam je bedankt in de vorm van steeds strakkere broeken.

2 likes

Dit lijkt me echt goed spul

Ik heb de nieuwe kaasschnitzel op. Hij was wel lekker, de kaas is wel iets anders van structuur lijkt het en de korst is harder/taaier.

Kun je deze ook in de oven doen? xD

Die pakken van 950 (?) Gram, ideaal.
Ik kwam destijds niet snel aan maar na een cruesli-winter was ik altijd een paar kilo zwaarder :sweat_smile:

2 likes

Ja, staat iig wel oo de verpakking!

1 like

nice, zou chill zijn als ie t daardoor beter overleeft in de airfryer

Deze is echt niet lekker. Het smaakt noch naar groene thee noch naar framboos. Lichtelijke chemische bittere smaak :worried:

Deze daarentegen is heel lekker :heart_eyes:

2 likes

Godver, nu moet ik morgen naar de Hema

1 like

Doe!! Ik vind hem nog lekkerder dan citroenlimonade

1 like

Late reactie, maar: ja!

Ja dat wil ik de volgende keer proberen. Ben alleen bang dat ie ontploft met die kaas haha

Ze hadden bij de Lidl Cotton candy druiven, voor t eerst dat ik ze in Nederland zie. Ik vind ze erg lekker, zoeter dan normaal.

Die hebben ze al een tijd bij AH, zo lekker :heart_eyes:

1 like

omg jaa dat heb ik ook een keer gegeten en was ik helemaal vergeten! Ik vond het wel lekker en grappig. Leuk ‘iets’!

1 like

Ja melig inderdaad!

1 like

De pasta smaakt matiger dan de bakkies van de Aziatische toko en de saussmaak had wel wat pikanter gemogen (maar het blijft Unox hè).
Te safe voor Plaag.

6/10 omdat het lekker makkelijk was.

2 likes