Aah nee shit dan lust ik ze niet meer, ik lust geen andere soorten kaas
Ooh ik wel, ze lijken me nu juist nog lekkerder! Tenzij er geitenkaas in zit.
Kent iemand het eiwitrijke brood van de Lidl? Ligt nog niet zo heel lang in de winkel… Weet iemand of dat meer roggebrood is of gewoon brood?
Ik ga morgenavond de nieuwe kaasschnitzels eten! Ben zo blij dat ze er weer zijn, nu hopen dat het niet tegenvalt
Review please
Wuhh wat is crispy?
Ik ga ze vanavond proberen, ben benieuwd. Zolang het maar niet iets ranzigs als schimmelkaas is of zo.
Eentje is van m&m crispy eentje is van cruesli luchtig naturel. Weet niet wat je normaal ontbijt maar kan best m&ms gebruiken i.p.v. cruesli of granola ofzo
Calorietechnisch wel ja, maar wel een groot verschil in verzadigde vetten en koolhydraten uit suikers.
Moet wel zeggen dat ik toen wel heel verbaasd was dat Cruesli luchtig nog 1van de meest calorierijke cruesli’s was. Het idee ‘luchtig’ impliceerde voor mij juist dat hij minder zwaar zou zijn. Nu was hij alleen minder lekker.
Ik weet niet of deze nieuw is, maar ik had hem nog nooit gezien. Melkchocola met gezouten maiscrunch van de Hema. Leek me superlekker maar hij valt tegen. Hele zoete chocola, de mais smaakt een beetje raar en ik proef geen zout.
Nee ja dat klopt, niet elke dag met m&ms ontbijten maar af en toe een paar door je ontbijt strooien is geen wereldramp.
Ik vind hem wel heel lekker. Smaakt gewoon naar heel veel kleine koekjes. Cruesli komt hier niet meer in huis want ik eet die pakken zoals popcorn in de bios zegmaar…
Ja, zelfde hier. Ik eet granola als chips haha. Ik vind hem wel lekker, maar ik vind andere smaken beter.
Daarom mag ik ook niet te vaak granola/cruesli kopen haha.
Nee ik ook niet, vreet zo zo’n pak leeg. Hoe groter de brokken hoe beter.
deze zijn zooo lekker, smaakt naar chocoladecake maar nog net wat anders.
8/10 omdat de vloeibare chocolade wat meer aanwezig mocht zijn, soms is het wat droog
(wel in België gekocht, weel niet of ze het in Nederland ook hebben)
Bweeeh
Dit hebben ze hier vast niet.
Als fan van kaasdips werd ik best wel enthousiast toen ik zag dat ze er nu een in het assortiment hebben bij de Aldi. Nou…niet te vreten. Smakeloos, goor en flubberig (die van de Jumbo lijkt eerst ook heel flubberig en dik, maar als je daar een chipje in dipt blijft de dip erop zitten en flubbert het niet ervan af, die van de Aldi dus wel) echt blehhhhh.