Wow een portie van 50 gram? Meestal zijn ze rond de 80/100 gram toch? Wel weinig kcal zo
Ja dit zijn de leukere prijzen om dingen uit te proberen.
Onder andere bij de Plus en de Jumbo.
Ligt 't aan mij of zijn ze nu per 1 verpakt?
Hopelijk ligt 'ie in mijn AH, ben wel benieuwd!
Er staat trouwens dat ze in een ovenschaal moeten (ik vind chill om dit soort dingen in de oven te bereiden). Zou gewoon op een plaat met bakpapier ook werken? #durftevragen
Nee er zitten twee in maar ze zijn niet zo groot.
Top, dankjewel!
Ja ik ook, maar vond ze tegenvallen. Normaal dikke liefde voor zoete aardappel, maar vond deze extra zoet en een beetje nat/zompig. Was echt teleurgesteld
Zit hier vlees in? Zoja dan ben ik sad
Ik heb het nog niet gegeten, maar volgens mij is het gewoon 100% Old Amsterdam kaas.
Edit: ik had het fout het is een mix van ragout en kaas
Dat is snel hahaha.
Gelukkig zijn ze 000 kcal per 50g dus dan kun je gerust een paar eetlepeltjes schnitzel meer eten!
Ik heb die nieuwe kaasschnitzels net geprobeerd en ik vond ze helaas echt goor
Hij is gortdroog en ik proefde amper kaas, bij het vorige recept was die juist zo smeuïg en voelde je echt je aders dichtslibben. Is mij deze helaas niet het geval
Hopelijk was het eenmalig, ga ze nog wel een keer proberen maar mwah, rip kaasschnitzel
Hahaha dus dat is de truc! Gewoon door de helft snijden en vervlogen zijn de kcal, top.
Voor de liefhebbers, bij de aldi hebben ze ook nieuwe Kaasschnitzels
Ik heb vanavond weer een kaasschnitzel op want ik had er nog een over. Toch maar eens bij de Aldi/Lidl kijken.
Vind trouwens de lekkerbekjes van ah wel erg lekker😋
Heb trouwens de vernieuwde groenteschijven van Vivera ook geproefd, ben ik de enigste die m minder lekker vind?