Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Bij de lidl

Ik had Mona Oops meegenomen, lemon cheesecake. Ik had hoge verwachtingen maar ik vond de smaak een beetje meh? Niet zoet of zuur genoeg. Jammer.

Ik heb hier wel eens gelezen dat iemand ooit een spread had gevonden dat smaakte naar de binnenkant van een Bueno. Heb ik dat gedroomd of was dat echt zo?

Dat was amandelspread ofzo van de aldi of lidl geloof ik?

1 like

Ja deze dacht ik, zoek hem ook nog steeds…

1 like

Ja, alleen dan. Volgende keer koop ik wel een hele tray, dan ga ik het door het jaar heen aan zielige EGF/FF girls verkopen

4 likes

Hoge verwachtingen? Heb je hier wel meegelezen? :flushed::flushed: (Bedoel ik niet lullig hoor)
Het FF forum haat Mona Oops. Nee serieus dat is dit jaar het smerigste nieuwe product wat ik heb gehad tot nu toe.

8 likes

Hahah ik zag laatst advertentie voor Oops in de Allerhande… moooiiiii niet :fu:t2:

Ik denk dat het ook niet het einde van het jaar gaat halen. Ik ben gewoon nog geen één positieve reactie tegenkomen op internet haha.

Nee want ik vind de Jamin over het algemeen te duur. (Kom er alleen voor schepsnoep)

1 like

Ja dat bedoel ik. Dat heb ik dus never nooit over een pak Oreo’s. Hoe dol ik ook ben op dat merk en hun koekjes. Dan eet ik in een half uur tijd ofzo voor 7 euro aan koekjes weg, ik ga dan huilen hoor haha.

3 likes

Hahaha nee dat heb ik totaal gemist. Echt een oops dus.

1 like

Haha ja. :rofl:

1 like

Ik wil nog steeds de Lays nootjes mix maar ik zag van de week dat er maar 115 gram in zo’n zak zit en het kost 2 euro. Ik vind dat best wel duur. Zak zag er ook uit alsof ik dat binnen een half uur op heb. Oh en die andere smaak heeft zelfs maar 106 gram erin zitten.

1 like

Ben wel benieuwd welke 3 kazen er nou in die AH schnitzels zitten?

1 like

Haha goeie vraag! Proefde qua smaak echt geen verschil met de oude versie. Alleen de structuur is anders.

1 like

Denk dat ze via Amazon goedkoper zijn :confused:

OMG!!!

1 like

Ik ook!! Vind al die smaken heerlijk

1 like

Jaaa!! Wel uit de oven. Uit de pan vind ik ze niet lekker!