Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Wat jammer! Klinkt wel lekker en die kokos haal ik express nooit in huis want dat is zoo op

1 like

Ik vind ze erg lekker, maar ik vind niet echt een karamelzeezout smaak? Heel ver weg een beetje zout, maar dat is het dan ook. De kokos blijft heerlijk!

1 like

Oh ik proef dat er echt wel duidelijk in terug

Gewoon bij Albert Heijn, maar dan wel uit het vak met buitenlands eten.

1 like

Iemand deze al geprobeerd?

5 likes

jaa ik zag deze ook, ben ook benieuwd. Ben bang dat dit zo een is dat ik heel het pak in een keer leeg vreet

Ah xl inderdaad

Mee eens, ze zijn heerlijk! Iets zoutig door alle kaas, maar niet te. Ik denk zelfs nog lekkerder dan een gewone bitterbal.

9,5/10

3 likes

Vandaag dit gekocht bij de Jumbo: vegetarische filet american martino. Smaakt net als de ‘normale’. Je proeft helemaal niet dat hij vega is. Super lekker ik zou hem zo weer kopen, 10/10 ! Ik vind hem trouwens veeeeel beter dan de filet american van de vegetarische slager en garden gourmet.

21 likes

Dat was @anon98052296 geloof ik!

Klopt!!

Hmm dit is echt lekker. :heart:

En weinig kcal.

1 like

Ik vond deze ook heel lekker inderdaad! Ben niet een mega filet american fan maar m’n nieuwsgierigheid won het toch. Prima te doen!!

Wil je een foto van de ingrediënten maken? Weet ik of het het omrijden waard is :wink:

Ik vond ze niet de moeite waard! Normale friet is veel lekkerder. Ze waren slap, niet krokant en de binnenkant een beetje melig (?) alsof ze niet lang genoeg gebakken waren.

zet op boodschappenlijst :heart_eyes:

Iemand deze al geprobeerd? Ik vind hem lekker! Smaakt heel pittig naar gember, dus je moet er wel van houden. Net alsof je een gembershot drinkt wat aangelengd is met appelsap.

3 likes

Ah! Thank you very much!

@anon31745129 is mijn go to pindakaas correspondent. Die is dit gelijk gaan halen nadat ik een foto had gestuurd. Staan ook in kleinere Appies.

3 likes

Omg jaaaaa!! Heel lekker, pindakaas smaak niet heel overheersend, maar wel lekker. Vind het jammer dat het toch wel duur is anders zou ik het elke week kopen haha.

2 likes