Hier heb ik er vroeger zoooo veel van gegeten
Bij de Action heb je ze ook!
Weet niet of je de app Scoupy kent maar daar kun je volgens mij nu met cashback zoān pak gratis kopen. Heb namelijk precies die smaak meegenomen vandaagš
Ja klopt haha, moet ik nog even halen.
En hoe was de thee? Ben er heel benieuwd naar haha
Ik heb deze gisteren voor het eerste op en vind hem erg lekker! Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik lactose intolerant ben en at voorheen nooit alpro, maar vind het net zo lekker als normale yoghurt of kwark.
Ze hadden ook ooit toetjes met speculaassmaak, ik hoop dat die ook weer terugkomtš
OMG ziet er echt hemels uit
Dit was mān favoriet! Maar die is er echt overal uit (alle landen), dus ik denk niet dat ie terugkomt :ā(
Zo jammerā:disappointed:maar misschien als wintereditie?
Maar alpro heeft toch nooit seizoens edities? Zou het wel leuk vinden
In Duitsland welš
Net bij de ah to go gespot, en echt zo lekker!! Deed me bijna aan slagroom denkenā:heart_eyes: ik hoop ook te vinden in se gewone appie
Ah bah, vind het er ook niet erg smakelijk uit zien
Ahh zo jammer deze leken me zo lekker!
Wie komt er wel eens bij een AH XL en is het de moeite waard om er een flink eind voor te fietsen?
Ik ben vandaag vrij dus kan naar eentje toe maar wil wel alleen als het ook echt wat toevoegt haha
Haha ja ik ben gek op fietsen! Ik zocht meer een fietsdoel en een dagvulling dan dat ik ga voor de weekboodschappen (want dat is toch niet handig op de fiets). Ik denk dat ik erheen ga!
@Pantalones ja leuk lekker neuzen in het gezondheidsschap en misschien weer wat nieuws uitproberen.
Ik vond het heerlijkā:heart_eyes: