Ja klopt!
Truffelsmeerkaas is trouwens ook te koop bij Jumbo. Ik heb hem al gehad
Ja klopt!
Truffelsmeerkaas is trouwens ook te koop bij Jumbo. Ik heb hem al gehad
@Peony @nox
Bij de nootjes staan ze ook (Ah), die heb ik standaard in huis, ik ga deze ook maar eens proberen dan(want waarschijnlijk goedkoper?
die andere zijn inderdaad goedkoper. Ik heb ze net in een pak van 700 gram bij een Turkse supermarkt gekocht. Waren ze nog veel goedkoper
Ik snap deze niet zo goed, matcha is toch verpulverde groene thee?
Ja maar speciale thee, geen plebsthee. Wordt op een speciale manier geteeld en bewerkt.
Hier heb ik er vroeger zoooo veel van gegeten
Bij de Action heb je ze ook!
Weet niet of je de app Scoupy kent maar daar kun je volgens mij nu met cashback zo’n pak gratis kopen. Heb namelijk precies die smaak meegenomen vandaag😌
Ja klopt haha, moet ik nog even halen.
En hoe was de thee? Ben er heel benieuwd naar haha
Ik heb deze gisteren voor het eerste op en vind hem erg lekker! Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik lactose intolerant ben en at voorheen nooit alpro, maar vind het net zo lekker als normale yoghurt of kwark.
Ze hadden ook ooit toetjes met speculaassmaak, ik hoop dat die ook weer terugkomt😇
OMG ziet er echt hemels uit
Dit was m’n favoriet! Maar die is er echt overal uit (alle landen), dus ik denk niet dat ie terugkomt :’(
Zo jammer:disappointed:maar misschien als wintereditie?
Maar alpro heeft toch nooit seizoens edities? Zou het wel leuk vinden
In Duitsland wel😅
Net bij de ah to go gespot, en echt zo lekker!! Deed me bijna aan slagroom denken:heart_eyes: ik hoop ook te vinden in se gewone appie
Ah bah, vind het er ook niet erg smakelijk uit zien