wow ik leef voor gin maar gin-tonic pepernoten idk
edit: is coffee cream liquer niet gewoon irish coffee???
Also speculaas pepernoten??? Beetje dubbelop
wow ik leef voor gin maar gin-tonic pepernoten idk
edit: is coffee cream liquer niet gewoon irish coffee???
Also speculaas pepernoten??? Beetje dubbelop
Ja ze zijn beetje aan t door slaan. Ik heb nog eentje bedacht: salted caramel peanutbutter crunch chocolade pepernoten.
Trouwens eigk stom dat ze alles Engels doen voor zon Hollands product.
Gezouten karamel krokante pindakaas chocolade pepernoten.
Of is het dan 1 woord
En ja idd speculaas pepernoten… wow ruig hoor
Ik wil speculoos pepernoten
Ik heb nu echt zin om al die koeken te kopen en dat als avondeten te eten
Ik vind eigk speculoos wel 1 van de lekkerste koekjes. Heerlijk om zon pak weg te eten in m’n eentje.
Zag bij de aldi ook koekjes met cheesecake vulling, al geprobeerd?
Edit: cupcake? Ik bedoel natuurlijk muffin.
Iehhh bananen stroopwafels. Die lijken me viessss
Hierbij mijn bijdrage. Beetje vluchtig want mensen keken echt naar me alsof ik niet goed was
Deze ga ik straks proberen:
Ik vind eigenlijk alle nieuwe koekjes stom.
Of moet ik hiermee naar het biecht topic?
Ik ga morgen even kijken bij de nieuwe koeken. Ben hier eigenlijk iets te enthousiast over
Zo enthousiast over álles!!!1!
Omg die Oreo dingen. Oh jezus ik heb al 10 dingen ofzo die ik wil kopen. :’) Wat oh wat als eerste. Denk de muffins en deze Oreo dingen.
Ahh morgen eens kijken ️:heart:️
Hier waren de schappen nog leeg!
Misschien moet ik toch eens van die lactasepilletjes halen, want mannn, ik wil die nieuwe koekjes ook uitproberen.
En wuuuut, ik had echt nét deze ontdekt:
En nu zie ik dat ze alweer eruit gaan? Ze zijn zo lekker ): En zonder melk/weipoeder. Huilon.
Eten jullie normaal gesproken ook koekjes dan? Of alleen nu met al die nieuwe koekjes met nieuwe smaken enzo (gewoon nieuwsgierig)
Ik dus noooooit dus ik weet niet wat ik mis. Ga hier ook nog niet van watertanden of zo
0 stemmers
Nee, meer een soort koek. Ze hebben ook zo’n millionaire shortbread. Had bijna deze gekocht maar ben nu eerst voor de maple pecan cake gegaan van de versafdeling. Doet me echt denken aan van die lekkere foute American pancakes met maple syrup. Zoete cake, soort maple crème achtige vulling half bovenop, nog meer maple syrup en pecan. De cookies and cream tiffin heb ik op m’n lijstje en de Oreo Joyfills heb ik ook gehaald.