@Xiomara Ik vind het gewoon leuk om nieuwe dingen te proberen. Het gebeurt niet vaak dat er écht iets heel lekkers tussen zit (zelfgemaakte koekjes blijven het allerlekkerst maar ik heb ook niet altijd zin om te bakken) dus vaak koop ik dat soort dingen ook maar een (paar) keer.
Ja ik heb dat met chips
Oh ik ook hoor! Eigenlijk met bijna alle nieuwe producten. Maar eerlijk is eerlijk, koekjes staan wel vrij hoog in het lijstje.
Ik heb het met alles. Chips is wel m’n favo.
Ik denk dat ik mijn forum soulmate heb gevonden.
Samen chips en koekjes eten? ️
Jezus ik vrees dat mijn weekbudget opgaat aan koekjes.
Al die koekjes
Zit nu ook alweer te wachten op wat de jumbo dan gaat doen:joy:
Meestal niet zo heel veel heb ik 't idee. Voor mijn gevoel zijn zij lang niet zo vernieuwend, of heb ik vanalles gemist?
Ik word nog niet echt warm van alle koekjes, maar misschien omdat het allemaal van die doorzichtige verpakkingen zijn en ik dat meer link aan van die vieze kleffe ‘muffins’ of cake die ook altijd in doorzichtige verpakkingen zitten.
Ik denk weinig? Jumbo is niet zo van de vernieuwing.
Ik was vandaag bij de appie en ze waren bezig met het koekjesschap vullen en ik probeerde stiekem een beetje te kijken wat er in ging maar niet echt gelukt haha. Die red velvet muffins zien er wel goed uit zeg
Ik hoop morgen mijn slag te kunnen slaan.
Hahaha dit topic op het moment…
Ik vond de Red Velvet muffin wel lekker, maar niet wauw. Zou hem niet heel snel nog eens kopen.
Krijgt een 7/10.
Ik wil gewoon altijd meer meer meer😂
Hemeltje lief, het ziet er naar uit dat ik meer moet gaan sporten de komende tijd. Ik ga morgen koekeloeren.
Haha beseffen jullie wel dat tegen de tijd dat we klaar zijn met alle koekjes enz testen dat het kerst assortiment langzaam weer in de winkel komt? Twintig kilo erbij de komende maanden.