Die komen sowieso niet in de supermarkt. Vanaf morgen bij winkels als Bijenkorf en zo.
Really??? Ooooh beter ook eigenlijk, als ze straks helemaal geweldig zijn loop ik er tenminste niet elke dag langs in de supermarkt
Ohhh ik doe dit altijd bij die marsepeinen aardappeltjes! Het moet gewoon een keer, kan het niet laten haha
Zijn jullie dan ook van die mensen die in die groene blokken voor planten decoratie shit altijd een vinger moeten steken?
Ah wel lief van je moeder! Maar dan koop ik er in ieder geval geen twee, bedankt!
Neeee die van de Hema is echt niet te kanen, deze heeft echt een truffelsmaak.
Ik vind deze chai wel lekker. Niet mijn favoriet (pukka forever) maar best wel spicy zoals ze zeggen. Vind het de bonus wel waard op zich maar ik heb nog 58 soorten thee
Nee gelukkig kan ik daar afblijven haha dat is niet zo bevredigend als die smeuïge marsepein die dan lekker uitsmeert tussen mijn vingers. Oké I need help Kopen kan niet helaas, ben allergisch pff
Vind het zo leuk dat dit topic zo hard gaat!
Weet niet wie dat vroeg over de knetterchocosticks, maar bij de plus zag ik nieuwe schapkaartjes voor nieuwe chocosticks😇
Jij bent zooooo onwijs mijn held. Die appelkoekjes zijn mijn leven en alle zoooo lang uit de schappen. Ik race nu serieus naar de ah.
Die nieuwe Manner wafeltjes in AH kwamen me zo bekend voor, en kwam opeens dit tegen in mijn voorraadkast. Komt uit Duitsland en ben benieuwd of 't wat is. Is ook vegan.
Ha, moest mn foto sneaky maken want er stonden veel mensen de koekjes te bewonderen. Het zijn volgens mij dezelfde als bij de AH2GO
Vond je deze het geld waard? Ik twijfelde, maar zes stukjes voor 2 euro vond ik te duur
Mijn AH is niet zo groot helaas dus ze hadden ook niet heel veel nieuwe koekjes. Heb de red velvet koeken en de kokos passievrucht koeken meegenomen! Best beschaafd voor de eerste ronde Ben heel benieuwd!
33 cent per stuk, 11 cent per hap. Ik vond het het wel waard hoor…
Ach dat het prijzig is heeft ook wel een voordeel… Koop ik het straks ook niet vaak.
Aah zonde, die zijn zo lekker! Bij mijn ah hebben ze juist smaken toegevoegd
Heb deze gekocht. Vind deze best prima. De honey glazed doet me denken aan een van die kleine Bits zakjes (is geloof ik ook Doritos, dacht ik?) en de lemon blast is wel lekker, proef inderdaad wel wat lemon, maar niet heel bijzonder. Geef het een steady 7.5/10. Zou het opnieuw kopen, maar er niet speciaal voor naar de supermarkt. Heb ook die guacamole/salsa combi al een keer gehad en ik vind deze wel lekkerder.
Geen idee hoe nieuw het nog echt is, trouwens. Heb ook een pizza gekocht die ik nog niet kende, maar ik weet niet of die nieuw is. Het is in elk geval deze, en ik ga hem zo eten.