Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Rogge choco reep, zou dat lekker zijn, iemand al geprobeerd? :thinking:

Deze ljjkt me niet heel bijzonder

2 likes

Weet niet wie dat vroeg over de knetterchocosticks, maar bij de plus zag ik nieuwe schapkaartjes voor nieuwe chocosticks😇

1 like

Jij bent zooooo onwijs mijn held. Die appelkoekjes zijn mijn leven en alle zoooo lang uit de schappen. Ik race nu serieus naar de ah.

Die nieuwe Manner wafeltjes in AH kwamen me zo bekend voor, en kwam opeens dit tegen in mijn voorraadkast. Komt uit Duitsland en ben benieuwd of 't wat is. Is ook vegan.

4 likes

Ha, moest mn foto sneaky maken want er stonden veel mensen de koekjes te bewonderen. Het zijn volgens mij dezelfde als bij de AH2GO

1 like

Vond je deze het geld waard? Ik twijfelde, maar zes stukjes voor 2 euro vond ik te duur

Mijn AH is niet zo groot helaas dus ze hadden ook niet heel veel nieuwe koekjes. Heb de red velvet koeken en de kokos passievrucht koeken meegenomen! Best beschaafd voor de eerste ronde :joy: Ben heel benieuwd!

33 cent per stuk, 11 cent per hap. Ik vond het het wel waard hoor…

5 likes

Ach dat het prijzig is heeft ook wel een voordeel… Koop ik het straks ook niet vaak.

Aah zonde, die zijn zo lekker! Bij mijn ah hebben ze juist smaken toegevoegd

1 like

image

Heb deze gekocht. Vind deze best prima. De honey glazed doet me denken aan een van die kleine Bits zakjes (is geloof ik ook Doritos, dacht ik?) en de lemon blast is wel lekker, proef inderdaad wel wat lemon, maar niet heel bijzonder. Geef het een steady 7.5/10. Zou het opnieuw kopen, maar er niet speciaal voor naar de supermarkt. Heb ook die guacamole/salsa combi al een keer gehad en ik vind deze wel lekkerder.

Geen idee hoe nieuw het nog echt is, trouwens. Heb ook een pizza gekocht die ik nog niet kende, maar ik weet niet of die nieuw is. Het is in elk geval deze, en ik ga hem zo eten.

image

2 likes

Dan ga ik op zoektocht!

11 cent per hap :rofl:

1 like

Ik heb die gingerbread muffin net op! Was 35% korting en ik had lekkere trek haha
Vond hem wel lekker maar niet super bijzonder

1 like

Ik heb net de Red Velvet cookies geprobeerd. Vond ze best lekker! Niet chewy, maar een bros koekje (zo noem je dat toch?). Vond 't niet heel Red Velvet-erig, het leek soms alsof ik framboos proefde. Maar was alsnog lekker! 8/10

1 like

Hier is mijn bijdrage, de pistache dark chocolate cookies. Smaakt oke, weinig pistache, gewoon een chocolate chip koekje nothing special. Wel belachelijk duur voor 4 koekjes.

De salted caramel tiffin(s)? zijn echt heel erg lekker. Het zijn ook maar 4 stukjes en ik zou het in een x op kunnen, maar deze vind ik het geld wel waard. Het is lekker zacht, fudge achtig met echte korrels zout.

5 likes

Knap dat je dat kan

Dankjewel denk ik?
Ik eet ze niet in een x op hoor, ik heb 5 aangebroken pakken met koekjes in de kast. Allemaal netjes luchtdicht verpakt in ikea vrieszakken :blush:
En als ik bezoek krijg krijgen ze alle restjes

Ja haha!! Sorry klinkt raar. Maar ik vreet altijd alles binnen vijf minuten op dus ik vind het echt knap

8 likes

Komen de tony’s morgen of overmorgen?

En wie is er al bij Van Delft geweest? Hebben ze nog speciale lekkere smaken?
Ik heb heel lekker gesport deze week en werk morgen thuis dus ik twijfel wat ik zal halen en of het het wel waard is