Ik heb ze hier ook in huis gehaald. De rode linzen penne is top. Niet heel neutraal van smaak maar ik vind dat wel lekker zelf.
Staan ze ook op de site?
Banana Choc Muffin:
Ik vond hem erg smeuig en lekker (geen droge zooi), maar de banaan proef je nauwelijks. Alleen in het gele glazuur proef ik het. En verder mogen er wel wat meer chocoladestukjes in de muffin. Toch zou ik hem wel een 8 geven
Echt zoooveel lekkerder!!! Weet niet of t vullender is, maar in ieder geval lekkerder
Dus eigenlijk vanille muffin met bananenglazuur?
Ja, vind ik wel. Ik proef de banaan niet terug in de muffin
Wel hele lekkere foto’s gemaakt!
Deze zijn echt moeilijk relaxt! Super smeuïg en lekkere passievruchtsmaak. Nu wil ik de andere soort ook wel proberen!
Ik was ook heel blij toen ik ze zag liggen. Helaas wel de kleine/ enkele verpakking, maar toch Oja en ze zijn 1€ per stuk, volgens mij is dat veel duurder dan in Duitsland/ Oostenrijk…
Nu ben ik klaar met de koekjes afdeling hahaha.
Ja hoi. Review je deze eerst? Dan weet ik of het de moeite is om langs de super te rijden na werk .
Zijn deze vegan? Dacht dat ik een huisgenoot er wel eens mee zag. Zo ja dan moet ik die linker even als tip doorgeven.
Enige wat ik nu nog wil proberen (naast de muffins in mijn kast) zijn de chocolate chip koekjes met caramel erin. Staan normaal naast die hazelnoot chocolate chip koekjes maar waren op.
Ik vond hem lekker, soms wel iets te zout én dis truffelsmaak blijft jaren in je mond hangen.
7/10
Is hij vergelijkbaar met Torres truffelchips ️? Of bv met die van Hema? Want dan hoef ik hem niet
.
Ik reken op je review nu ik niet op @Kamerbreed kan rekenen .
Oooeh ik heb net staan kwijlen voor het koekschap, moet nog even wachten op mn cheatdag, die in mn hoofd al vandaag MOET plaatsvinden, maar dat is een beetje te vroeg.
Ik heb wel de stroopwafels in smaken sinaasappel, mango/chili en lavendel/zwarte peper meegenomen voor mn ouders, misschien kan ik daar vnv dan in ieder geval van hun kant een review van geven
maar jezus alles zag er echt grrrrruuuuuwelijk uit, vooral die tiffin apparaten. En eigenlijk ook wel die carrotcake, en lemoncake en wat was die andere, banaancake ofzo? Wel beetje karige bovenkant, daar zou ik sowieso nog een kilo icing op smeren, maar goed ik hou van walgelijk
OJA ik heb ook nog gekeken of er misschien al per ongeluk nieuwe tony’s lagen, maar helaas
Oké zou de dubbele choco muffins wel opnieuw kopen, lekker veel chocolade. Hmm heel erg lekker! Een 9. Ben ook wel benieuwd naar de caramel fudge muffins maar koop ik eerst niet.
Iemand deze geprobeerd? AH heeft nu Pickwick in de bonus dus als hij lekker is haal ik er gelijk 2