Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Woon ook niet in de buurt van een Bijenkorf ofzo haha.

Echt benieuwd naar de nieuwe Tony’s repen. Misschien ook wel iets met pepermunt deze keer? Moet wel zeggen dat ik nooit echt weg ben van de limited editions dus hoop echt op een lekkere deze keer.

1 like

Wereldwinkels verkopen de special editions ook vaak geloof ik!

Ja is hier ook niet lol. :see_no_evil: Ach straks lijken ze me niet eens lekker en dan boeit het niet eens haha.

2 likes

Ik vraag me af hoe ik voordat ik op het forum zat op de hoogte was van deze “nieuwigheden”. Nieuwe koekjes, nieuwe Tony, maar ook bijvoorbeeld H&M love stories enzo. Nu weet ik altijd de dag van te voren “oke morgen komt dit en dit online dus even kijken”

5 likes

Ik zag het pas als het in de winkel lag. Hou van dit topic. :heart:

2 likes

images

Milka Choco Brownie 3/10. Kleine reepjes, 1 hap en het is op en vond ze vrij chemisch smaken. Niet echt een lekkere chocolade of brownie smaak. Ik vond ze in ieder geval niet de moeite waard.

4 likes

De Tony’s lijken me echt wel lekker, maar wel een beetje veilige smaken en veeeeel karamel :slightly_frowning_face: Alsnog proberen uiteraard.

Zeg dan even welke smaken het zijn. :joy:

5 likes

Heb ik gemist wat de smaken zijn? :sweat_smile:

en @Eyimfihlo sorryyyyy,

1. Melk - Shortbread - Karamel
  2. Puur - Cacaokoekje - Karamel
  3. Blond - Gecarameliseerde pecan
16 likes

Omg die lijken me allemaal chill

4 likes

Oe. Eindelijk blonde Tony’s!

4 likes

Waar heb je dit gezien? :astonished:

Oeh ik wil die melkchocolade reep wel.

Maar blond? Is dit dan witte chocolade?

Op de site, in de chocoshop bij ‘‘alle chocolade’’!

8 likes

Is dat deze? Ik ken de reclame niet, weet niet of deze nieuw is.

Deze vind ik in ieder geval lekker! Heb al flink wat liters achter de kiezen.

10 likes

Nu nog even bedenken hoe ik aan zo’n reep ga komen. Heb geen zin in verzendkosten want het is al duur genoeg. Heb hier dus geen wereldwinkel in de buurt.