Super fijn al die koekreviews! Morgen zeker de caramel tiffins proberen!
Heeft iemand de nieuwe witte thee van picknick al geprobeerd? Van de reclame? Klinkt super lekker!
Super fijn al die koekreviews! Morgen zeker de caramel tiffins proberen!
Heeft iemand de nieuwe witte thee van picknick al geprobeerd? Van de reclame? Klinkt super lekker!
Beetje karige pizza wel. Lijkt wel alsof het belegt is door Wilvantien.
Je kan dit nu voor 0,50 proberen via scoupy. Die roze met passievrucht is in ieder geval lekker.
Dat is een handige tip, bedankt!
Maar hij ziet er nu nog niet zo lekker uit omdat hij nog in de over moet toch?
Nee die 3 limited zijn vaak alleen bij Wereldwinkels en online enz te koop.
De estafettereep zal binnenkort ook weer komen die is bij de appie
Klopt, hij moest nog in de oven, maar hij zag er niet zo lekker uit als op de foto van de verpakking, en de courgette bleef een beetje zompig
Pff huilen.
Vaak zijn ze ook wel bij de bijenkorf en zo te krijgen, of de waar
Woon ook niet in de buurt van een Bijenkorf ofzo haha.
Echt benieuwd naar de nieuwe Tony’s repen. Misschien ook wel iets met pepermunt deze keer? Moet wel zeggen dat ik nooit echt weg ben van de limited editions dus hoop echt op een lekkere deze keer.
Wereldwinkels verkopen de special editions ook vaak geloof ik!
Ja is hier ook niet lol. Ach straks lijken ze me niet eens lekker en dan boeit het niet eens haha.
Ik vraag me af hoe ik voordat ik op het forum zat op de hoogte was van deze “nieuwigheden”. Nieuwe koekjes, nieuwe Tony, maar ook bijvoorbeeld H&M love stories enzo. Nu weet ik altijd de dag van te voren “oke morgen komt dit en dit online dus even kijken”
Ik zag het pas als het in de winkel lag. Hou van dit topic.
Milka Choco Brownie 3/10. Kleine reepjes, 1 hap en het is op en vond ze vrij chemisch smaken. Niet echt een lekkere chocolade of brownie smaak. Ik vond ze in ieder geval niet de moeite waard.
De Tony’s lijken me echt wel lekker, maar wel een beetje veilige smaken en veeeeel karamel Alsnog proberen uiteraard.
Zeg dan even welke smaken het zijn.
Heb ik gemist wat de smaken zijn?
en @Eyimfihlo sorryyyyy,