Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Liggen ook bij Marqt! Helpt dat?

Nog nooit van die winkel gehoord haha dus nee.

1 like

Oh allemaal lijken ze me wel lekker! (help)

Blond is mix van wit en puur

2 likes

Ik ga zo even naar Marqt! Hopelijk liggen ze hier al.

@Mayou Nee, blonde chocolade is gekarameliseerde witte chocolade! Beetje zoals Caramac.

Edit: ik zie nu dat Tony’s zelf inderdaad zegt dat het witte chocolade is met een tikkie puur. Huh?

1 like

Die met shortbread lijkt me zo lekker. Dat is eigenlijk gewoon millionaire’s shortbread in de vorm van een chocoladereep :heart_eyes:

7 likes

De dozen waren net binnen bij Marqt! Speciaal voor mij opengemaakt :relieved:

Ga alleen nog even wachten met proeven, de repen zijn koud. De blonde wel vast opengemaakt, die is best donker!

9 likes

Ik wil al die Tony’s. Weet iemand ook Belgische verkooppunten?

1 like

Omdat caramelised veel korter is dan gekarameliseerde?

Echt! Dan weet ik not

Oké update (kon me niet inhouden).

Melk shortbread karamel: doet me denken aan de klassieker karamel zeezout. Dezelfde stukjes karamel maar in plaats van zeezout dus stukjes shortbread. Moet eerlijk zeggen dat ik andere karamel had verwacht aan de hand van de omschrijving ‘met knapperige shortbread en sticky karamel’ maar sticky is het dus niet. Desondanks wel lekker, maar niet erg bijzonder. Zou eerder karamel zeezout kopen. 7/10

Blond pecan: het lijkt alsof de witte chocolade héél licht gekarameliseerd is (ondanks de best donkere kleur). Ik kan het niet helemaal plaatsen als gekarameliseerde witte chocolade (dat is normaal gesproken een beetje bitter/iets voller van smaak) maar dit is gewoon (heel) zoet. ‘Witte chocolade met een tikkie puur’ herken ik er ook niet in terug. De pecannootjes zijn lekker! Goed gekarameliseerd, lekker krokant. Had van deze reep hogere verwachtingen (blonde chocolade!) maar neemt niet weg dat ik het alsnog heel lekker vind, voor een reep witte chocolade. 7,5/10

12 likes

Ze maken ook Engelse wikkels inderdaad!

1 like

Ik ga kijken of ik dit weekend die nieuwe Tony’s kan scoren :smirk:

Cookies & cream tiffin
Ik vond het echt heel lekker! Wel best machtig/vullend, dus ik vond deze kleine stukjes wel perfect. Lekker voor bij de koffie als ‘‘luxe’’ koekje. 8/10

9 likes

Mijn schoonmoeder!

Thanks!! Ik ben wel enthousiast over deze smaken :smiley:

1 like

Ik heb de Rocky Road net op!

Jeuzes wat zoet. Wel de goede combinatie tussen crunchy, zacht en chocolade. Maar echt mierzoet, weet niet of ik hem zo nodig nog een keer wil kopen daarom. 6,5/10

5 likes

Helemaal met je eens, behalve het laatste stuk. Heb ze gister alle vier achter elkaar op en ik luste er nog wel een paar

Haha ja ik ben meer team chips dan koek/snoep. Ik moet nog even oefenen wil dat lukken :stuck_out_tongue: Maar met twee zakken chips heb ik dan weer geen moeite.