Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Nog maar eentje gegeten maar was echt teleurgesteld. Smaakte geen karamel… Gewoon zoet. Misschien als ik er van eet als ik echt honger heb dat het beter is. Momenteel 6 op 10!

Ik heb ook de dark roast gehaald, ik vind ze erg lekker. Sowieso altijd fan van dingen met koffiesmaak. Ik zou ze alleen geen 10 geven, want stroopwafels>stroopkoeken

2 likes

Hier zijn de Dark Roast ook helemaal goed gekeurd, heeerlijk.

De mango-chilli stroopwafels zijn ook erg lekker vind ik.

Heb dit topic niet gelezen en is vast al over de nieuwe koeken van appie gegaan maar deze zijn echt da bombbbb! Nu hopen dat de koeken snel in de bonus komen zodat ik alle schappen kan leegkopen:)
image https://static.ah.nl/image-optimization/static/product/AHI_43545236313432323039_1_LowRes_JPG.JPG?options=399,q75

3 likes

Geen toegevoegde suikers, geen zoetstoffen en ook niet zo’n erge soja smaak. Vond hem lekker maar hou eigenlijk niet zo van stukjes in m’n yoghurt (maar gekregen bij AH bestelling).

9/10

9 likes

Ohh ik ben ook echt benieuwd naar die nieuwe koekjes van AH… heb ze hier geloof ik nog niet gezien toen ik voor het laatst daar was dus hoop dat ik ze komende week kan bemachtigen.

Die zijn vaak helaas niet vegan!

1 like

Review: eigenwijs en toch gekocht. Vond geen ‘typische’ red velvet smaak hebben maar toch allebei opgevroten in 1 uur tijd want tsja yolo (7/10)

4 likes

Proefde je ook sterk de mango en chili?

Ik wil ook nog stroopwafels proberen. Vraag me af of ik rozemarijn zeezout aan durf. Of is er een andere aanrader.

1 like

De mango proefde ik heel goed. De chilli kwa smaak niet, maar ik voelde het wel een heel klein beetje branden.

1 like

@Eyimfihlo @carrotcake en @Kusjessoldaat

De betere knakwortels

Recept:

Wortels naar keuze, geschild ( winterwortels zijn te dik maar bospenen of kleine geschrapte worteltjes zijn prima)

1 cup lichte sojasaus
1 cup water
1 cup appelciderazijn
1/4 cup maple siroop of agave
1-2 teentjes knoflook, fijngesneden
2 theelepels vloeibare rook of gerookt paprikapoeder

* 

Kook de wortels afhankelijk van het formaat tussen de 7 en 15 minuten of tot ze net niet gaar zijn
*
Meng de rest van de ingredienten tot een marinade en proef of deze naar smaak is.
*
Giet de wortels af en doe deze met de marinade in een ziplockzakje
*
Wacht. Minimaal 6 uur maar 24 uur is het beste. Langer marineren is minder wortelsmaak
*
Verhit een pan en doe er wat olie in.
*
Bak de wortels met een paar eetlepels van de marinade tot ze bruine randjes krijgen
*
Eet alles op, ook dat extra portie dat je eigenlijk wilde invriezen.

25 likes

Zonder Smurfen op de verpakking kan het niet lekker zijn :sob:

3 likes

Ik heb de tiffins cookie en cream en caramel sea salt geproefd maar eerlijk gezegd vond ik het beide niet echt een denderend succes. Ik denk dat als je echt naar een luxe koekje craved het een 7,5/10 waard is, maar gewoon regular gemoedstoestand vind ik het niet bijster speciaal. Vond de Cream niet echt lekker en de zoutkorrels te groot. Vond de substantie en structuur niet per se heel fijn. Smaak wel goed van c sea salt maar de cookie en cream minder. Denk voor beiden zo rond de 6/6,5

2 likes

Overigens vind ik de cupcakes in de verpakking niet super aantrekkelijk ogen? Ben denk ik een van de weinigen

Eet alles op :joy: Ga dit zeker maken!

1 like

Het maakt eigenlijk niet echt uit. Heb het allebei gedaan (wegens ruimtegebrek) en smaakt hetzelfde.

1 like

Dark roast: hmm… ik denk een 4. Niet m’n ding.

Zijn de stroopwafel en tiramisu kruidnoten nieuw bij de kruidvat dit jaar?

Ik had dit topic al heel lang niet meer bekeken, maar ga nu sowieso naar de appie vanmiddag :grin:

Stroopwafel sowieso niet. Had ze vorig jaar en waren echt goor.

1 like