Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik heb de Blond Caramelised Pecan van Tony’s Chocolonely geprobeerd. Ik vind hem vrij zoet maar niet té, en lekker romig, lijkt op iets tussen wit en melk. De nootjes erin zijn ook lekker! 8/10

3 likes

ja maar het heeft wel een witte chocolasmaak

Helemaal mee eens. Heb ze vanochtend gekocht en deze zijn echt heerlijk!

1 like

Heeft iemand wel eens de knakwortel gegeten?

De wat?

2 likes

9 likes

Die gingerbreadmuffin :star::star::star::star::star:

3 likes

Bij van Delft lag net de peanutbutter crunch kruidnoot om te proeven.
Was lekker crunchy, maar totaal geen peanutbutter smaak te vinden. 4/10 omdat 'ie geen peanutbuttersmaak (leuk woord voor galgje) heeft, maar 7/10 omdat 't wel een lekkere kruidnoot was.

En ik heb net voor ‘t eerst ijs gehaald bij Baskin’ Robbin, omg 12/10.
Aparte smaken, je mag alles proeven voor je bestelt en je krijgt enorme scoops! (ok voor dat laatste betaal je ook maar toch, wél waar voor je geld!
Totaal niet te vergelijken met Italiaans ijs, maar wel heel erg lekker.

3 likes

Oh ziet er goed uit :heart_eyes:

Waar te koop? :thinking:

Love het sinterklaasschap :two_hearts::two_hearts:

29 likes

Ik heb deze geproeft en had hele hoge verwachtingen n.a.v. andere reviews, maar vond hem ontzettend tegenvallen. Het is gewoon een gekookte wortel, met een beetje bbq-achtige saus eromheen. Had het broodje opgeleukt met gebakken uitjes, beetje sla en mosterd maar smaakte gewoon naar een broodje wortel.

2 likes

Ik ken een van de jongens die hier achter zit, en ja het ziet er leuk uit maar blijf gewoon een wortel.

3 likes

maar welke smaken had je? :heart_eyes:

American birthday cake - Mierzoet met stukjes cake en sprinkles er doorheen
Coconut caramel chocolate bar (oid) - Naja dit zegt 't al een beetje, chocolade ijs en kokosijs met kokos en caramel.

1 like

Jhaaa die​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Lijkt mij ook heel makkelijk zelf te maken😅

1 like

@anon76889665 @carrotcake sher heeft een recept en het is echt heel simpel!

3 likes

Ik heb ook de dark roast gehaald en vond ze wat tegenvallen! Heb er wel drie op hoor, daar niet van. :stuck_out_tongue:

1 like

Ja ik ben er ook niet erg van onder de indruk!