Bij de Aldi!
Ik ben gek op boerenkool maar in yoghurt? No thanks
Ik lees het woord boerenkool en ik heb daar nu meteen zin in, stevige comfort food
Ik heb ook nog 2 mango’s thuis liggen, één van mijn favoriete fruitsoorten. Maar mangokwark met boerenkoolnasmaak klinkt niet zo aantrekkelijk…
Deze had ik vandaag ook op, maar dan in aardbeismaak! Ben het helemaal met je eens haha. Het vult echter wel goed: zat daarna lang vol, dus ik ga het voortaan alleen halen als emergency snack haha
Ik denk dat het een beetje op groene smoothies gebaseerd is! Want in een smoothie met mango en limoen kan ik ook makkelijk wat boerenkool kwijt, dat is mega lekker zolang er genoeg fruit bij zit en je het niet daadwerkelijk proeft
Wow door dat fotootje lijkt het echt een mini-pan? Maar is waarschijnlijk geen theedoek maar iets anders ofzo. Hele rare foto qua perspectief
Ik zag dat eerst helemaal niet totdat ik me verbeeldde dat het een theedoek was die er onder ligt, dan ziet het er inderdaad raar uit!
Vast niet nieuw maar ik zag deze vandaag voor het eerst en heb ze ook maar meteen meegenomen.
Deze dingen zijn geweldig! Echt een dikke 10. Precies de goede verhouding kokos ananas. Niet te zoet, niet chemisch. Zou zo de hele doos leeg kunnen eten
Deze zijn heerlijk. Vooral met die hitte van de afgelopen maanden.
Ja zo stom dat ik er nu pas achter kom. Maargoed, deze week wordt het hier nog warm dus kan ik de schade wel een beetje inhalen
Nice… Ik vond dit te duur maar nu mocht ik het gratis meenemen met mijn bonuskaart. Vanavond even proberen.
dit lijken me echt van die dingen die je op café krijgt als je bier besteld. Ben wel benieuwd hoe ze smaken
Deze smaakt wel naar chocolade, ik vind 'm erg lekker! Verwacht geen volle chocoladesmaak, dan valt het tegen
Waar kan ik die kopen?
Past dit niet beter in het chipstopic?
Als je dit wil moet je de Choco thee van Yogi halen! Die smaakt echt naar chocolade.
Ho. Spuit 11 zie ik!
Waar koop ik dat?