Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Vegan saté broodje van de Kiosk. Weet niet of het nieuw is, zag het voor het eerst. Maar wauw dit is lekker! Écht vegan weet ik niet want er staan geen ingrediënten op maar dit is echt 10/10. Wil er bijna zo weer een halen op mijn eindstation.

14 likes

Nee deze is niet nieuw! Ik vind het saucijzenbroodje nog lekkerder

Ah oké! Die zag ik hier niet, was maar 1 vegan optie. Benieuwd naar die saucijzen!

Die vind ik ook veel lekkerder, maar helaas niet vegan :sob: dus maar zelf maken af en toe dan.

Ik heb zo de maple pecan cake voor bij de thee

7 likes

Ik vind de maple pecan cake niet lekker :sob:
Ik heb dit nog over:

En ik ga het denk ik weggooien.
Had ik maar de zeezout karamelsoesjes genomen :sob:

1 like

Latte macchiato letter en amandelroombroodje, beide nog niet geprobeerd :see_no_evil:

5 likes

001996092_002_441362_708

Gisteren deze opgehaald bij Albert Heijn want gratis #tatta. Maar lekker! Zou ze niet perse opnieuw kopen omdat ik ze niet bijzonderder vind dan andere nootjes.

1 like

Ik vond het amandelroombroodje heel vies

Omg ik wil die chocolade letter.

1 like

Goed dat ik m nog niet geprobeerd heb😅

1 like

Ik verwacht een uitgebreide review!!!

Ik vind ze maar matig. Ik heb het na een mini handje maar weer ingeruild voor mijn zak chips waar ik gisteren aan was begonnen. Blij dat ik er nooit 2 euro voor heb betaald.

Ik vind deze echt niet te (vr)eten :tired_face: Ben gek op Rocky road (zelfgemaakt) maar vind deze veel te zoet en de chocolade niet lekker.

1 like

Gelukkig zijn er alternatieven.

52 likes

Ja hij is vegan, ik vind het ook lekker! Saucijzenbroodje is niet vegan helaas.

Ik had hun daar vorige week een bericht over gestuurd met complimenten over hoe ik de wraps waardeer, maar dat ik van hun wel een vegan optie had verwacht of iig meer vega. Ze stuurden terug, ja we hebben wel rekening gehouden hoor met vegetariërs. 1 van de 6 nieuwe producten vega en de rest allemaal vlees. Ik kreeg wel de tip om de gewone wraps zelf te beleggen… goh dat had ik niet zelf kunnen bedenken :exploding_head:

1 like

Lol

Heeft iemand al de wraps en/of tosti’s geprobeerd van No Fairytales? Zouden te koop moeten zijn bij Jumbo.

Woah er is een tosti met geitenkaas, rode paprike en ui chutney. Die lijkt me tantoe lekker!

3 likes