Vegan saté broodje van de Kiosk. Weet niet of het nieuw is, zag het voor het eerst. Maar wauw dit is lekker! Écht vegan weet ik niet want er staan geen ingrediënten op maar dit is echt 10/10. Wil er bijna zo weer een halen op mijn eindstation.
Nee deze is niet nieuw! Ik vind het saucijzenbroodje nog lekkerder
Ah oké! Die zag ik hier niet, was maar 1 vegan optie. Benieuwd naar die saucijzen!
Die vind ik ook veel lekkerder, maar helaas niet vegan dus maar zelf maken af en toe dan.
Ik heb zo de maple pecan cake voor bij de thee
Ik vind de maple pecan cake niet lekker
Ik heb dit nog over:
En ik ga het denk ik weggooien.
Had ik maar de zeezout karamelsoesjes genomen

Gisteren deze opgehaald bij Albert Heijn want gratis #tatta. Maar lekker! Zou ze niet perse opnieuw kopen omdat ik ze niet bijzonderder vind dan andere nootjes.
Ik vond het amandelroombroodje heel vies
Omg ik wil die chocolade letter.
Goed dat ik m nog niet geprobeerd heb😅
Ik verwacht een uitgebreide review!!!
Ik vind ze maar matig. Ik heb het na een mini handje maar weer ingeruild voor mijn zak chips waar ik gisteren aan was begonnen. Blij dat ik er nooit 2 euro voor heb betaald.
Ik vind deze echt niet te (vr)eten Ben gek op Rocky road (zelfgemaakt) maar vind deze veel te zoet en de chocolade niet lekker.
Ja hij is vegan, ik vind het ook lekker! Saucijzenbroodje is niet vegan helaas.
Ik had hun daar vorige week een bericht over gestuurd met complimenten over hoe ik de wraps waardeer, maar dat ik van hun wel een vegan optie had verwacht of iig meer vega. Ze stuurden terug, ja we hebben wel rekening gehouden hoor met vegetariërs. 1 van de 6 nieuwe producten vega en de rest allemaal vlees. Ik kreeg wel de tip om de gewone wraps zelf te beleggen… goh dat had ik niet zelf kunnen bedenken
Lol
Heeft iemand al de wraps en/of tosti’s geprobeerd van No Fairytales? Zouden te koop moeten zijn bij Jumbo.
Woah er is een tosti met geitenkaas, rode paprike en ui chutney. Die lijkt me tantoe lekker!