Ik betaal niets en heb geen reclame? Hopelijk jinx ik het nu niet?
Vind Duolingo ook wel nice eigenlijk. Ik spreek al basisspaans en hiermee onderhoud ik het gewoon. Voor woordenschat is het sowieso handig.
Ik betaal niets en heb geen reclame? Hopelijk jinx ik het nu niet?
Vind Duolingo ook wel nice eigenlijk. Ik spreek al basisspaans en hiermee onderhoud ik het gewoon. Voor woordenschat is het sowieso handig.
Oh misschien is dat wel veranderd dan?
Ik wil mijn Engels verbeteren. Kan me echt meer dan prima verstaanbaar maken, boeken lezen en een gesprek volgen en voeren in prive situaties, maar zou graag dat gesprekken of presentaties voor mn werk iets vloeiender gaan. Heeft iemand ook zoiets gedaan, en wat kun je aanraden? Ik kwam Preply tegen, iemand ervaring mee? Of goede ervaring mrt iemand die online 1:1 les geeft?
Ik ben zzper dus kan niet iets via een werkgever doen oid
ik gebruik dit sinds een tijdje, wat wil je weten?
Leuk! Welke taal leer je, en hoe lang ben je nu bezig? En is het 1:1 of een groepsles?
ik had echt net les toevallig, ben nu 10min klaar haha. ik volg thai! ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe taal om te leren maar ik wist niet welke, maar vorig jaar heb ik een beetje de basis geleerd omdat ik daar een paar maanden was voor werk. dus het leek me leuk om voort te zetten. ik heb daar ook familie en vrienden waarvan het de moedertaal is dus dat maakt het oefenen/bijhouden wat makkelijker.
dit was mijn zesde les en het is altijd 1 op 1, een les duurt 50 minuten. voor mij was het ook een beetje een gok omdat ik preply via tiktok had gevonden en toen gewoon reviews had gelezen maar ik vind het heel chill! je eerste les is ook gratis dus dan kun je een beetje uitproberen. alle docenten hebben ook filmpjes enzo met een introductie dus je kan een beetje kijken wie je aanspreekt. ik ben heel blij met mijn docent ook.
Ah dat klinkt goed! Ik ga het eens proberen
ik kende het helemaal niet, goed om te lezen dat jij positief bent. En leuk, Thais!