Ik denk dat het wel op een of andere manier bekend moet worden gemaakt, omdat de advocaten als zíj stiekem wat delen in de knel zouden komen met hun geheimhoudingsplicht
Als zoiets al bedongen had kunnen worden, dan denk ik dat de rest van de verdediging er een groot punt van zou hebben gemaakt - wie is die anonieme persoon die zich bemoeit met de kroongetuige?
Ik denk dat het bijna niet geheim te houden zou zijn. Het zou ook betekenen dat hij niet naar zittingen zou kunnen komen, of dat hij daar volledig afgeschermd zou moeten zitten. Ik denk dat dat laatste niet geregeld zou worden.
Ja maar die is dus daadwerkelijk getuige in het strafproces, ik denk niet dat eraan zou worden begonnen om iemand die zichzelf vertrouwenspersoon noemt op die manier af te schermen.
Jeetje. Wat een kutweek voor hen.
Vreselijk. Die crew moet onderhand toch doodsbang zijn.
Wel “fijn” ( weet niet hoe ik het anders moet zeggen) om te zien dat de autoriteiten er nu wel bovenop zitten.
Die hebben tenslotte al vaak genoeg bedreigen uit die hoek totaal niet serieus genomen…
Wat een goed idee van die man om met zijn allen op dat ding te gaan staan.
Ja, dit is echt geen doen zo.
Toch vraag ik mij af wat de dreiging was dat de beveiliging niet buiten kon staan en de opnames binnen gewoon door. Dit is zo’n ernstige maatregel, gebeurt echt nooit. Lijkt me super heftig.
Nou, ik kan het me zo voorstellen dat de crew er zelf geen zin in heeft om als leefde schietschijf te fungeren.
Als ik cameraman/vrouw van RTL boulevard zou zijn, en ik zou horen van zo’n ernstige bedreiging, zou ik toch echt lekker naar huis gaan.
Een beetje politie voor de deur zou mij echt niet veilig laten voelen als je net 4 dagen geleden hebt gezien hoe je collega is neergeschoten.
Dat dus.
Het is echt niet aan Luuk Ikink en de cameraman van een roddelprogramma om lekker stoer een vuist te maken tegen de georganiseerde criminele onderwereld.
Kom op nou.
Gerri zwicht niet voor terreur! Kogelvrije muts op en laat ze maar komen!
Het hele
Spannend, dit is vandaag!!
The high-profile take-off of spaceflight Unity 22 will begin from Virgin Galactic’s operational base at Spaceport America in the New Mexico desert will be livestreamed, with Branson accompanying two pilots and three other passengers, and the live broadcast hosted from terra firma by comedian Stephen Colbert.
Stephen!! Leuk. Vanaf 15.00 uur is de broadcast
Ik vind dit net de Avengers
Ik vind dit echt zo ontzettend onnodig ik een klimaatcrisis
Ja eens, en ik vind het ook echt onnodig om hier maar miljarden in te pompen terwijl er 155 miljoen mensen over de hele wereld aan het verhongeren zijn, een aanzienlijk deel daarvan door klimaatverandering… Natuurlijk is het zijn geld en dus zijn keuze, maar ik vind het echt zo egoïstisch.
Met ‘kom nou’?
Uh, dat is mijn reactie naar mensen die vinden dat ze maar gewoon lekker hun leven moeten wagen?
Ik ben @Frenky niet maar het OM heeft de dreiging van groep-Taghi op Nabil B. Niet serieus genomen. Nabil en zijn familie hebben blijkbaar heeel vaak aangedrongen op extra beveiliging maar het OM was heel stroef daarin. Ze hadden ook nooit mogen lekken dat Nabil de kroongetuige is, is ook gebeurd. Pas nadat Nabils broer werd doodgeschoten (6 dagen nadat t OM had gelekt dat Nabil de KG is), werd hun zorg serieus genomen.
O, sorry. Nou, wat @Jammerwel zegt.
Zelfde gebeurde met de advocaat van nabil b, nadat zijn broer al was vermoord.
Nabil B en zijn zussen hebben continue aangegeven dat die man onder zware beveiliging gezet moest worden.
Volgens justitie zou het allemaal wel los lopen.
Nou, dat heeft wiersum met de dood moeten bekopen.
Ook wel interessant om te lezen
——
Op videoland staat trouwens ook een documentaire over Onno de Jong een van de advocaten van die Kroongetuige.
@grace lijkt door jullie reactie alsof ik zei dat ik vind dat ze maar gewoon door moeten, ondanks alles. Dat zeg ik niet hè?