@Zemraluani ik lees nu pas dit bericht en moet denk ik even mijn eerdere reactie over het overlaten aan mensen die er verstand van hebben terugnemen. Excuses!
Ja heel ziek dit, ook met dat klikken voor $10000. Hoe kunnen mensen dit steunen
Ook weer echt fantasieloze ideeën.
We zijn gaan stemmen maar we leven allemaal âgewoonâ in Ruttes wereld hoor
Dat die informateur ook zegt dat het een zeer onbevredigende uitkomst is en dat er genoeg aanknopingspunten waren eh hallo dat is toch haar baan (en die van de informateuren (informanten? informateurs?) daarvoor).
ik zit echt te kijken van zweeft er nu een wijnglas haha
Lijkt echt zoân uitje waarbij de ene helft graag sportieve groepsactiviteiten doet en de andere helft denkt, sporten no wayđ
-verwijderd door moderator-
Krijg deze door van een vriendin, weet niet of hij hier of in het coronatopic moet
Echt een goed idee dit
Die gaan vast allemaal naar Spaarnwoude
We kunnen er nu snel een hek omheen zetten.
Witte mannen komen in vele gedaantes
Het vervelende is dat ik voor mijn werk in zoân trein zit nu, ik kies hier niet voor
Niet zo gemeen doen tegen witte mannen, dat zijn die fragiele zieltjes he-le-maal niet gewend.
Bernhard reageert op de commotie
De prins, die tot nu toe nog nergens wilde reageren op al het commentaar, ging niet in op de vraag of de kritiek hem raakt. Volgens hem is het ânatuurlijk maar een kleine groep mensenâ die tegen is en heeft de organisatie alles goed gedaan. âDe rechter en allemaal andere mensen hebben ernaar gekeken. We hebben het allemaal volgens de regels gedaan. We liggen onder een loep en proberen in die zin het beste jongetje van de klas te zijn.â
ânatuurlijk maar een kleine groep mensenâ die kritisch is, koekoek
Nog niet ééns een âbetreur de ophefâ
Wat is je mening hierover?
Het kan die gast gewoon echt geen ene fuck schelen. Hij kan lekker cashen en lacht de rest uit.
Ik gun iedereen echt zân lol hoor daar, en ga zondag ws wel kijken op tv. Maar het maakt me wel echt kwaad dat dit event overduidelijk door geld/macht/belangen/whatever wĂ©l door kon gaan, en soortgelijke events niet.
Richt je woede tav dit evenement nou op de regering, en niet op âwitte mannetjesâ en âJeroenenâ.
Ik snap echt helemaal dat er enorme weerstand is, want ja, het is echt tering oneerlijk. Maar ik vind het zo vreselijk laag bij de grond om dan maar de bezoekers van zoân evenement af te gaan bitchen.
Nee, die conclusie kan ik niet trekken.
Dit evenement wordt bezocht door allerlei pluimage, van jong tot oud. Net zoals op Lowlands, of in het theater. Het neigt naar zeggen dat op Lowlands alleen baard hipsters rondlopen en het theater vol zit met oude lijken.
En feit blijft bestaan dat die bezoekers niet bepaald hebben dat dit evenement door is gegaan. Dus dan kan je heel erg boos gaan zitten zijn dat Hans, Wilma en hun twee kinderen naar de vrije training in Zandvoort zijn gegaan, maar dat helpt niet echt toch?
Ik richt me tot beide, want ik vind beide dom en onverantwoord bezig zijn. Net als de organisatie.
Dat snap ik zeker.
Ik vind het ook onverantwoord, en vind daarom dus ook dat hele idee dat festivals ook maar door moeten gaan " want formule 1!!!1!!1!" dus echt een volslagen kut argument. Dat is net zo onverantwoordelijk. Het moet gewoon allebei niet kunnen, niet nu.
Het gaat mij om het belachelijk maken van bezoekers. Ik vind dat echt zo enorm laag.