Ja, klopt. Ik zie haar punt op zich nog wel wat dat betreft: een (groot?) deel van de pandemieën ontstaat doordat mensen dieren eten. Dus veganistisch eten gaat dat tegen. Kritisch zijn op delen van het overheidsbeleid, daar kan ik ook nog bij, ik vind ook dat sommige dingen stom aangepakt zijn. En ook niks mis mee om kritisch te kijken naar politieoptreden.
Maar: deze wappies verdedigen, die de naamsbekendheid van hun restaurant al hebben ingezet om een anti-vax/corona-complotdenkers podcast te maken, en moedwillig mensen in gevaar te brengen, alleen omdat ze een vegan restaurant hebben?! Als politicus? Echt fucked up. Maar dit vind ik weer heel erg in het PvdD-straatje passen. Zij zijn letterlijk deze meme:
Maar dan racism vervangen voor âlevens van mensen met een kwetsbare gezondheid in gevaar brengenâ. (Of niet vervangen, want racisme goedkeuren hebben ze ook geen probleem mee als het hen zo uitkomt
).
@Grace Is wel gewoon wettelijk vastgelegd dat je dan verder geen persoonlijkheid en/of moreel kompas hoeft te hebben, hoor.