Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Aan de andere kant hebben ‘we’ er tijdens de afgelopen verkiezingen wel voor gezorgd dat dit een mogelijkheid is.

Vind je dat echt?

Kaag heeft toch ook gewoon wat te zeggen en eisen. Maar ik heb niet het idee dat ze daar gebruik van heeft gemaakt of er écht alles uit heeft gehaald. Vind het heel slap om dan maar gewoon verder te gaan zoals het nu gaat. Echt gênant ook eigenlijk. En tuurlijk zijn nieuwe verkiezingen voor D66 niet handig, ze zijn flink gedaald in de peilingen (goh)

3 likes

Ik maak me echt zorgen. De huurprijzen, de koopprijzen en nu ook de benzineprijs die de pan uit rijst. Ik heb het gevoel alsof iedereen die iets van macht heeft het maar gewoon laat gaan.

4 likes

Wat vinden jullie van Remkes? Zal vast een respectabele man zijn of whatever maar als een vrouw keer op keer zo nors zou reageren, had ze allang reacties gekregen over zand in d’r kut, ongesteld, zure bitch etc. Deze man is echt 99 procent van de tijd boos en geïrriteerd. We hebben het allemaal zwaar, you old white man. Echt een privilege om je zo te kunnen gedragen.

En nu ik van RTL hoor dat hij Kaag voor het blok gezet heeft met nieuwe verkiezingen of regeren met de ChristenUnie, wil ik 'm al helemaal achter het behang plakken. Waarom kregen Rutte en Hoekstra geen ultimatum? Zal vast genuanceerder liggen maar dat boeit me eigenlijk al niet eens meer.

7 likes

Ik weet niet of ze er alles uit heeft gehaald, gezien de tijd die dit allemaal gekost heeft denk ik wel dat ze haar best gedaan heeft. Maar ik weet het niet, ik vind het lastig om er iets over te vinden. Ik zou graag een inkijkje in die gesprekken willen hebben haha. Ik erger me eraan dat ik Rutte en Hoekstra geen enkele concessie heb zien/horen doen. Het is inderdaad een gênante vertoning allemaal.

Dat is dan misschien nog wel zorgelijker.

1 like

Jongens wat een verwennerij, dit is de mooiste geprivilegieerde wappie breakdown die ik dit jaar heb gezien :smiling_face_with_three_hearts: denk dat jullie er ook van kunnen genieten. De eerste 5 minuten, daarna is het saai.

(Dit zijn mede-organisators van de waku waku zaak)

10 likes

Jeetje die vrouw. Doe kalm

4 likes

Tering man ik ben bang dat ze door m’n beeldscherm komt :joy:

7 likes

hahaha omg wat is diiiiiit… zE zIjN eR nIeT iN UtReChT insert sad smiley

1 like

Bah dit is echt erg… hopelijk gaat NL hier nog wat mee doen snel

Afghaanse tolken voor Talibanrechtbank gedaagd, ook familie bedreigd - https://nos.nl/l/2399970

Ja het ging ineens hard van 0 tot 100 hè, echt eng als je ineens die gekkigheid in de ogen ziet branden.

6 likes

DIE HELE CHINESE MAATSCHAPPIJ

Wel mooi deze verdeeldheid binnen die club, breekt zichzelf al lekker af

En medelijden met die kinderen

9 likes

Hahahah en dan gevolgd door een mak” En ik ben er zelf ook niet altijd” MAAR WIJ ZITTEN HIER DAG EN NACHT IN

misschien even een breakje nemen meid

11 likes

Ja maar wij weten gewoon niet door welke hel zij zijn gegaan! “Je moet je voorstellen hoe het is als mensen zeggen dat het een ‘hoowax’ is!”

Hartenkaartjes :heart::orange_heart::yellow_heart::green_heart::blue_heart::purple_heart::brown_heart::black_heart::white_heart:

En tot slot: DOE JE BEST!!!:triumph::joy:

Krijg altijd zulke creepy vibes van mensen die pretenderen op zoek te zijn naar de liefde van de mensen ofzo en tegelijkertijd super aggressief overkomen :weary:

13 likes

Wow, die zag ik niet aankomen :rofl:

2 likes

Dit heb ik altijd bij die isa kriens, die praat altijd op hele boze toon en met uitpuilende ogen over liefde verspreiden.

14 likes

Omg leven ze nog langer in deze HEL van een Chinese Maatschappij

7 likes

@Zemraluani wel bedankt voor deze YouTube tip, wat een heerlijk kanaal vol volledig ontspoorde wappers :smiling_face_with_three_hearts: heb net 10 minuten naar Karin-Maria en haar sauna rant geluisterd, aanrader

7 likes

Iedere keer wanneer ik Waku Waku hoor heb ik die tune van dat tv programma in mijn hoofd. :joy:

2 likes