Misschien kunnen ze hun blokkeerfriezen inzetten om de wolf tegen te houden.
Niet alleen critici noemen dit een onrealistisch plan
Ik zou betalen voor een hek om de blokkeerfriezen. Twee vliegen?
Disclaimer: grapje, niet alle friezen zijn slecht.
Hahaha dit is wel echt een heel dom plan. Dat snappen ze toch zelf ook wel zou je zeggen?
Muur om Friesland heen en de Friezen ervoor laten betalen.
Uit de EU en weg met hoofddoekjes en terug met Zwarte Piet. Meer politie en zorgmedewerkers. âIn het programma staat geen berekening hoe alles moet worden betaald.â
Er is echt zo veel mis met deze kop haha.
- Het is hoofddoekjes
- Nu lijkt het alsof ze ook geen oerhollandse gezelligheid willen.
Beetje late reactie, maar indirect is dat natuurlijk wel zo. Nu hoeven ze de schadevergoeding niet meer uit eigen zak te betalen (dat wordt voor ze gedaan met die crowdfunding) en kunnen ze hun eigen geld gebruiken voor andere dingen. Zoals meer bommen maken van melkbussen
moeten mensen met een dubbele nationaliteit geen stemrecht meer krijgen
Ik vind dit echt zo zo zo zo naar, echt smerig gewoon.
Ja en erger, dat het door âhoofddoekjesâ (sowieso al een belachelijk denigrerende term voor moslims) komt dat wij het niet meer gezellig hebben hier.
@Dombo ja heb je gelijk in! Dat zou hun straf moeten zijn, maar dat is nu niet meer zo omdat het al voor ze is ingezameld.
Ik vond dit echt heel heftig om te lezen. Op basisscholen zal de Nederlandse vlag worden gehesen?
En daarnaast: pensioenleeftijd omlaag, meer politie, meer loon voor zorgverleners, minister van de-islamisering (?). Hoe moet dat allemaal bekostigd worden van âons belastinggeldâ.
Waarschijnlijk wordt er elke verjaardag een kringverjaardag met kaas- en salamiblokjes verplicht
Ik vind de titel van dat artikel echt schandalig. Hoe durf je zoân onschuldige, gemoedelijke kop te kiezen bij een racistisch, anti democratisch partijprogramma dat gewoon mensenrechten wil schenden.
En dan komt de hapjes-politie controleren, âmozzarella-tomaat-spiesjes zegt u? Dat is op het randje hoor! Voor deze keer keur ik het goed, maar zorg wel dat er vanavond genoeg bitterballen op de schaal liggen, ik wil geen mini-loempiaâs aantreffen!â
De titel is inmiddels veranderd
De kop was dus eerst anders volgens nos edit op twitter en is toen aangepast naar de gezellige versie en nu weer terug aangepast. Nos is trash.
Echt schandalig dat.deze partij dit gedachtengoed heeft én dat mensen er op stemmen. Dat je meer geld naar de zorg wil oid snap ik allemaal, maar islamitische mensen zo zien en willen behandelen is niets anders dan racisme in zn lelijkste vorm
Weten jullie nog vorige keer dat zijn hele verkiezingsprogramma op één A4-tje stond
Ik vraag me dus af: ben jij etnisch Nederlands? Ik dus zelf niet en eerlijk gezegd baal ik ervan dat ik geen twee nationaliteiten mag/kan hebben. Wil er best uitgebreider op ingaan (heb er meerdere super serieuze redenen voor) als je dat interessant vindt? (Moet eerst boodschappen doen)
Het is eigenlijk lastig dat stemrecht gekoppeld is aan nationaliteit. Je zou moeten mogen meestemmen over de plek waar je woont, niet over de plek waar je wieg stond of waar je pa geboren is. Praktisch is dat natuurlijk heel lastig te organiseren.