Geen video maar een artikel:
Ik heb het inmiddels gelezen, wat een lamlul, zo opzettelijk ook die namen/huisstijlen door elkaar heen gebruiken
Parool heeft ook een artikel waarin ze naar hem verwijzen als filAntroop lol.
Ik haat Sander S, maar zijn tweets hierover zijn echt heerlijk. Sywert âBenjamin Buttonâ van Lienden
Ben ook echt aan het genieten van alle reacties hieronder.
Mooie aan deze reactie is dat hij precies snapt hoe het werkt, maar het vandaag niet werkt. Het is niet ingewikkeld met verschillende belangenniveauâs. Dat doet er niet toe. Het enige relevant is of hij hieraan verdient heeft of niet en dat is een doodsimpele ja/nee vraag. De rest - dat een idiot zonder ervaring 100 miljoen mag uitgeven ongeacht het resultaat - is niet zijn zaak.
Iran ook. Maar idd verre van goeie band met IsraĂ«l (in iraans paspoort staat ook dat het niet is toegestaan naar âbezet Palestinaâ af te reizen)
Ik heb gister mijn haat jegens Sander Schimmelpeninck kracht bijgezet door in de achtertuin van zijn landgoed te plassen. Dus waar woont onze beste Sywert?
Challenge accepted
Voor iedereen die nog steeds zegt âmaar Hamasâ, âmaar de Palestijnen begonnenâ. Zie aub dit filmpje
Haha ik gil. Dit is echt the gift that keeps on giving
Ooooh deze laks vent. Ik herkende m niet op de foto met dat masker.
Ik vind hem echt zoân Berry Baudet type. Ik lees graag boeken terwijl ik naar Bach luister want ik ben intellectueel, eindelijk mag ik weer. Hij is sowieso filosofisch op feestjes (als hij ooit gaat want liever dat boek natuurlijk)
Same, maar dacht ik doe niet lullig maar dat is mân bericht eigenlijk sowieso al
ik dacht dus dat hij echt een boek over het bezwijken van staal onder een veranderende belasting aan het lezen was. Blijkt het dus een roman te zijn.
Bella Hadid deelt hier ook veel over. Vooral indd de reacties zoals âbut hamasâ but but butâŠ
https://www.instagram.com/reel/CO7q5nMJIr5/?igshid=1bfcq323gmxl8
Ik ben echt aan het janken om dit filmpje. Wat vreselijk. En ik heb wat mensen die ik ken die pro israel dingen delen op social media en ik snap echt niet hoeâŠ
@Madelief
Door jouw verslag van de demonstratie in Utrecht afgelopen vrijdag ben ik vandaag naar die in Amsterdam geweest :). Dankjewel voor het delen!