Hoezo is dit geen meerkeuze optie haha te veel goede keuzes!
Baal nu wel dat ik een beelddenker ben.
Maar jouw alliteratie is geiler.
Oh, naar Texas verhuizen lijkt me wel een geweldige oplossing. De Texanen laten niets van 'm heelâŠ
Als ik Jesse zie meteen spijt dat ik op GL heb gestemd
Wat een vreselijke kwijlspeech van Jesse. Landelijk stem ik GL, maar Jesse moet echt weg. Ugh⊠hiermee gaat de partij verliezen,
Hahaha ik zie dit helemaal voor me: Sjierrie in een cowboy pak howdey I am Sjierrie from the Netherlands En die Texanen die hem aan kijken van wat voor meth head is dit.
Wel lage opkomst in de grote steden zeg, vind 38% echt heel weinig. Zo zonde als mensen niet gaan stemmen
Ik kreeg mijn jonge studenten amper naar de stembus.
Ben benieuwd naar swing state Urk
Ik heb echt een zwak voor haar. Ik hou niet van carnaval, maar volgens mij is het met haar wel leuk!
Volgens mij heeft ze altijd hele lekkere vlaai in huis.
Ik kom net van het toilet en interpeteer dit toch anders.
Nou! Ik vind het echt een beetje gĂȘnant. Corona is nu juist geen reden zou ik zeggen, de internationale ontwikkelingen juist een extra reden om wel te gaan. En met woningmarkt en alles.
Ja en vooral omdat je ook op drie dagen kon stemmen. Vind het echt shockerend weinig. En wat je zegt, het is nu echt belangrijk met deze topics
omg gijs mn opper BEC
s/o naar jaĂŻr, gedeelde eerste plaats
Waarom worden PvdD en FvD eigenlijk niet afgekort, en de rest wel? Mogen partijen dat zelf bepalen?
Waarom is Tjer vrolijk?
Hahaha komen er Forum sportclubs?