Nieuws, actualiteit en politiek #3

Ja, ben blij dat hij er niet staat. Wat een zure gast haha dit is toch prima leesbaar

@Dombo Geen idee, leuke vraag voor Gijs

2 likes

En scholen!

3 likes

Oh gadver. Eigen scholen, eigen zuil.

God we krijgen nu een analyse van z’n gevoelens hoor, nu al tranen

1 like

Ja de scholen wist ik, sportscholen is een totale verrassing :joy: nog een reden om niet naar de sportschool te gaan

3 likes

Thierry in Baarlo. Dat is écht een dorp.

2 likes

En forum scholen waar niemand seks heeft

16 likes

Volgend jaar heeft Miepje een tweet; help mijn 14 jarige dochter is zwanger :sweat_smile:

23 likes

Interviewer: Thierry, wat gaat er door je heen?
Thierry: straks het lichaam van Putin, de privéjet is al onderweg. Maar eerst neem ik er nog even van tussen. snuif

9 likes

Nou ze staan nog niet eens in de top 3 tot nu toe, lekker gewerkt Maurice👏

3 likes

Heh, fvd doet daar geeneens mee met de verkiezingen dacht ik

1 like

Ffe tussendoor over FvD. Is dit echt?

Kan het me niet voorstellen eigenlijk haha, zal toch niet?

Edit: oh jeetje het is wel echt, zie dat die man ook best hoog op de lijst staat

3 likes

Vreemd. Misschien zijn ze er alleen omdat ze het kasteeltje wel leuk vonden.

2 likes

Ze heeft niet eens haar Patagonië fleece-vest aan.

4 likes

Denk dat ze niet meer durft na die preek van de country manager

6 likes

Het gaat wel echt lekker klungelig hè de hele avond, echt oud hollandsche televisie

3 likes

Yesss, lokale partij is de grootste hier! Geen SGP :partying_face::partying_face::partying_face:

9 likes

Arjan Noorlander doet me echt denken aan Welmoed Sijtsma

2 likes

Ik vrees van wel. Maar aan mij heeft het niet gelegen (SP gestemd :grimacing: ). Maar uitslag zal wel weer laat zijn zoals altijd. Stembureau waar ik vroeger ging was standaard de laatste :joy: Maar vandaag in de kerk gestemd.

3 likes

Net terug van stemmen tellen op een vrij rustige locatie in Utrecht: 31 van de 837 voor Bij1😎 hoop dat ze het redden! De andere getallen weet ik niet meer uit mijn hoofd. Altijd wel leuk klusje dat stemmen tellen vind ik, dus geef je vooral op volgende keer!

14 likes