ik las ook al weer allemaal comments (nooit een goed idee maar goed) over ‘ja en nu deze crisis weer, ze moeten wat om ons er onder te houden he’ ‘nu kunnen ze de waterprijs lekker hoog maken zeker’ etc.
bij voorbaat al moedeloos
Zolang we onze airco’s en zwembaden maar mogen houden want het is zo warm he
O dat is altijd zo vreselijk. “Er zit toch genoeg water in de zee we hebben meer dan genoeg ik vul lekker mijn zwembad hoor”.
1 vrouw die blijkbaar al sinds 1968 in toscane woont zegt ‘Het is nu bij mij in de tuin in Toscana 49 graden maar dat was het verleden jaar ook en het jaar daarvoor ook. De laatste Kerr dat ik in nederland was 5 jaar geleden was het ook bloed en bloed heet. Men vergeet het elk jaar weer.’
???
Ik neem altijd een grote emmer/ton mee in de douche waar ik dan in ga staan. Dat water gebruik ik dan om planten water te geven. Misschien kan je dat ook doen? Dat water zou anders toch wegspoelen.
Ik probeer altijd kort te douchen, en zelfs dan vang ik al best veel water op.
dit dus haha, was vroeger echt een guilty pleasure van me om facebook comments onder een artikel te lezen maar tegenwoordig is het gewoon dezelfde spam in die geest van 'volgende stap in de great reset/ik doe niet mee aan deze collectieve angstpsychose/poetin heeft helemaal geen oorlog gecreerd, het is de schuld van europa!/…"
ik heb verder eigenlijk niet genoeg kennis over onze waterhuishouding hoor, al vermoed ik wel dat het net zoals uitstoot is waar wij als individu eigenlijk maar weinig betekenen
Om ditsoort figuren hoop ik soms dat er echt maar eens een keer geen water uit de kraan komt, misschien dat ze dan verstand krijgen?
thanks, dat is een goede ja! overweeg ook een regenton in de voortuin te zetten en ik gooi al elk restje thee en oude halfvolle Dopper bij de plantjes
@babushkababy ik zag net serieus #HETISGEWOONZOMER voorbij komen
nou ja you’ll own nothing and you’ll be happy gaat toch duidelijk over het niet bezitten van een stinkend truitje?!
Ik hou m’n planten in leven met water uit mijn droger haha. Nouja niet allemaal, maar volgens mij hebben die in de grond staat best sterke wortels want die zijn allemaal nog groen en ik geef ze zelden water.
Echt heftig.
Ik las ook dit verhaal Raphaëlla (20) kan zwembadongeluk in 2011 gelukkig nog navertellen | Hart van Nederland
Meisje zat niet vast met haar haren, maar met haar billen.
dat van de wortels is ook iets waar ze in canada bijvoorbeeld campagne mee voeren om een betere ecologie in je tuin te promoten!
Ik vind dit echt een goed idee! Maar komt er dan geen shampoo/douchespul in het water wat je opvangt? Of vinden de planten dat niet erg?
ik heb het gister gedaan met het water wat nog niet opgewarmd was, dus wat je sowieso weg spoelt.
was toch ook al een halve emmer
@anon50301661 ik zag dit op reddit voorbij komen:
lijkt me ook wel wat
Goed zo!
Jij wil een tuin? Dan moet het er als een tuin uitzien.
Ik denk dat veel Nederlanders een tuin als iets straks zien wat elke week onderhouden moet worden, maar wildgroei hoort er ook bij.
En hoe duur zijn zaadjes nou? Die dingen kan je bij de Action kopen
Dit is echt mijn heuvel. Als je graag een huis met tuin wilt, zorg dan ook voor die tuin. Het heet niet voor niks een tuin, geen dooie betonnen parkeerplaats.
“Ik ga toch echt zelf over mijn tuin”, rot op hoor, er is zoveel verplicht of verboden in het leven dat “van jou is”.
je moet voor alles wat mogelijk in strijd zou zijn met een bestemmingsplan een vergunning aanvragen, je bent verplicht om belastingen te betalen, wees ook verdomme verplicht om je tuin niet de planeet te laten verpesten.
Ik kan hier echt niet over uit.
Love dat ik dit topic hier open en het over betegelde tuinen gaat terwijl er een mogelijk begin van WW3 plaatsvindt in Azie op dit moment lol
Verbeter de wereld begin bij … de tuin van de buren
wat dan?
Ik zet de ton bij het uitspoelen ff aan de kant