Enjoy haha. Intimidatie, fraude. Dit verhaal heeft weer alles. Kijk enorm uit naar die rechtszaak haha.
Dit is echt zo iets bizars, die man lijkt gehersenspoeld
Idd. Het lijkt me ook heel bizar. Staat er opeens er een 75-jarige dagobert duck/ miljardair in je voortuin te schreeuwen.
Het is wel een heerlijke soap, kunnen ze bij gtst nog een puntje aan zuigen haha
Ik zou het te ongeloofwaardig vinden als soap
Ik ga dit volledige rapport eens lezen denk ik:
23 van de 50 doden die gevallen zijn door politiegeweld hebben een niet-Westerse achtergrond. Ze stellen expliciet dat er niet geprofileerd wordt, omdat ze op een melding afkomen, maar hoe weet je of ze bij witte mensen hetzelfde gehandeld hadden? Vind dat ze er makkelijk vanaf komen in dit artikel.
Wat heftig en triest ook dat zoveel psychische problemen hebben, er vaak al hulpverlening is en voor de escalatie al een opeenstapeling te zien is van meldingen over deze persoon.
Wow dit is heftig Bizar dat zo iemand banden had/heeft met Taghi.
En de volgende
Ze geven ook wel echt allemaal dezelfde soort verklaring
Ik kan het hele artikel niet lezen maar als ze dreigen met je kinderen of familie iets aandoen dan heb je niet echt een keus. Maar ik weet natuurlijk niet of dat echt aan de orde is
Hm dat artikel wat ik heb gelinkt is wel gewoon te lezen toch? Dat van dat bedreigingen staat daar niet in! Waar lees je dat dan?
Nee ik kan het ook niet lezen, dan moet je abonneren
O wat gek! Ik heb geen abbo maar kan het wel gewoon lezen
Nee dat lees ik nergens, Daarom zeg ik ook dat ik niet weet of dat aan de orde is, maar dat is wel vaak wat er gebeurt
https://nos.nl/artikel/2416576-inflatie-stijgt-naar-6-4-procent-hoogste-niveau-in-bijna-40-jaar
Ben benieuwd waar dit heen gaat… Er wordt voorspeld dat de inflatie zeker nog tot volgend jaar blijft stijgen en daarmee wordt ons geld dus snel nog minder waard. Door Corona is er wereldwijd ontzettend veel geld geprint en de rentes zijn laag gebleven en zelfs verder gezakt. Enige redmiddel zou het opschroeven van de rente zijn maar dat resulteert in het lastiger terug betalen van leningen.
Er onder staat wil je het hele verhaal lezen, lees dan dit artikel. En dat artikel onderaan is dus wel premium en bevat meer details denk ik, maar die kan ik niet lezen want geen abonnement.
Hahahahahahahahahahaha mooi zo
Gelukkig is mijn salaris met 1% geïndexeerd!!! Phew!!! 🥲
Het wordt echt een klucht daar