Als speurhond voor bommen/mensen
Dat zijn toch andere soorten honden dan de gemiddelde politiehond?
I guess, ik kan zo niet het verschil tussen die honden zien.
Ze zullen wel hun redenen hebben? Intimidatie, etc
Vgm gaan er geruchten rond dat er explosieven zijn, dus snap wel dat ze dat willen uitsluiten
Oh nee plz
“Ik heb een laptop van Apple. Komt er dichtbij nu.”
Ik zat ook te kijken, bij dat voorstel van haar ben ik afgehaakt, dat kan je echt niet maken om bij mensen te gaan aanbellen.
hahah ja ik keek het ook ff. Heb het net maar weer uitgezet. “Hier staat een tram. De politieauto’s staan nog aan (allen maar blauw licht). Ik ga nu ff wat mensen aanspreken om te vragen of ze iets gezien hebben” * spreekt vervolgens eerst niemand aan* 
Vreselijk
Ik denk niet dat je nu in de buurt kan komen, dus lijkt me vrij zinloos om te gaan kijken. Alles zal wel afgesloten zijn.
Ja zeker nu we een verslaggeefster ter plaatse hebben die voor ons aan iedereen vraagt wat er aan de hand is
Weet je net zo goed precies niks en kun je lekker thuis blijven stinken
Volgens het Parool gebeurt het ook per ongeluk 
Op de kruising van de Overtoom met de Stadhouderskade fietst de ene student na de andere nietsvermoedend met koptelefoons het afgezette gebied in, om zich vervolgens rot te schrikken van de agenten en marechaussees die hen luid terugroepen.
Mag hopen dat ze daar de kentekens vaak van wisselen op een of andere manier maar wat vreselijk stom dit ja
Dat is echt het kutte aan social media en alle mobiele telefoons van tegenwoordig. Iedereen knalt alles maar direct online zonder ook maar enigszins na te denken over wat de consequenties daarvan (kunnen) zijn. Net als toen met Peter R de Vries…
Goeie vraag!
Hopelijk uit voorzorg en niet omdat het benodigd is
Bij speciale eenheid waarbij er geheime acties zijn is het natuurlijk niet handig als men weet dat politie is.
Schijnbaar willen ze 2 miljoen crypto, maar dat is niet bevestigd
Ik woon bij Leidseplein en sta echt al te trillen sinds 6 uur… Zoveel chaos toen het net gebeurde en alle mensen die door de straten aan het rennen waren, ben echt nog in shock
Zijn het meerdere mensen? Ik dacht namelijk dat het 1 man was?
Die auto’s zijn sowieso niet zo heeeel undercover
zonder sirene’s of kentekens kan je ze zo er uit vissen vanwege het type auto.