Nieuws, actualiteit en politiek #3

Ja dat is echt zo niet ok! Die mensen mogen absoluut niet in beeld komen voor hun veiligheid.

6 likes

Ik snap ook niet dat mensen zo focking dom zijn. Hopelijk worden alle beelden snel verwijderd.

5 likes

Ja echt wtf. De gasten die je juist nodig hebt, ga je nu zitten verlinken. Weet niet of het domheid is of sensatiezucht om popi te doen, maar echt doe normaal mens.

2 likes

Ik ook niet. Een vriend van mij zit bij zo een eenheid en hij moet zelf zulke strenge regels volgen ook qua social media en met wat wij als vrienden wel of niet mogen weten. Wordt wel op twitter veel opgeroepen om die beelden niet te delen

6 likes

Volgens mij zijn Apple producten dusdanig beveiligd dat je er niets mee kan zodra ze gestolen worden. Dan worden ze disabled geloof ik.

Wat een heftige situatie en wat vreselijk voor iedereen die daarbij aanwezig isā˜¹ļø ik hoop zo dat dit goed afloopt

4 likes

Klopt inderdaad. Je kan daar niks mee tenzij ze het in het systeem geregistreerd staan als verkocht. Zelfs qua onderdelen heb je er niks aan.

3 likes

En dat gaat ie bij Apple halen?:sob:

4 likes

Ja het ziet er ook bijna roekeloos uit

5 likes

Helaas zijn dit soort overvallers (waaruit blijkt dat ze onervaren en niet zo vaardig erin zijn) wel vaak de gevaarlijkste omdat ze uit paniek slachtoffers maken enz. Althans, dat heb ik wel eens gelezen.

15 likes

Als speurhond voor bommen/mensen

2 likes

Dat zijn toch andere soorten honden dan de gemiddelde politiehond?

I guess, ik kan zo niet het verschil tussen die honden zien.

2 likes

Ze zullen wel hun redenen hebben? Intimidatie, etc

Vgm gaan er geruchten rond dat er explosieven zijn, dus snap wel dat ze dat willen uitsluiten

2 likes

Oh nee plz

ā€œIk heb een laptop van Apple. Komt er dichtbij nu.ā€

13 likes

Ik zat ook te kijken, bij dat voorstel van haar ben ik afgehaakt, dat kan je echt niet maken om bij mensen te gaan aanbellen.

hahah ja ik keek het ook ff. Heb het net maar weer uitgezet. ā€œHier staat een tram. De politieauto’s staan nog aan (allen maar blauw licht). Ik ga nu ff wat mensen aanspreken om te vragen of ze iets gezien hebbenā€ * spreekt vervolgens eerst niemand aan* :joy:
Vreselijk

1 like

Ik denk niet dat je nu in de buurt kan komen, dus lijkt me vrij zinloos om te gaan kijken. Alles zal wel afgesloten zijn.

1 like

Ja zeker nu we een verslaggeefster ter plaatse hebben die voor ons aan iedereen vraagt wat er aan de hand is :joy: Weet je net zo goed precies niks en kun je lekker thuis blijven stinken

4 likes

Volgens het Parool gebeurt het ook per ongeluk :grimacing:

Op de kruising van de Overtoom met de Stadhouderskade fietst de ene student na de andere nietsvermoedend met koptelefoons het afgezette gebied in, om zich vervolgens rot te schrikken van de agenten en marechaussees die hen luid terugroepen.

10 likes