Nieuws, actualiteit en politiek #3

Mag hopen dat ze daar de kentekens vaak van wisselen op een of andere manier maar wat vreselijk stom dit ja

3 likes

Dat is echt het kutte aan social media en alle mobiele telefoons van tegenwoordig. Iedereen knalt alles maar direct online zonder ook maar enigszins na te denken over wat de consequenties daarvan (kunnen) zijn. Net als toen met Peter R de Vries…

4 likes

Goeie vraag!

3 likes

Hopelijk uit voorzorg en niet omdat het benodigd is

1 like

Bij speciale eenheid waarbij er geheime acties zijn is het natuurlijk niet handig als men weet dat politie is.

3 likes

Schijnbaar willen ze 2 miljoen crypto, maar dat is niet bevestigd

2 likes

Ik woon bij Leidseplein en sta echt al te trillen sinds 6 uur… Zoveel chaos toen het net gebeurde en alle mensen die door de straten aan het rennen waren, ben echt nog in shock

13 likes

Zijn het meerdere mensen? Ik dacht namelijk dat het 1 man was?

2 likes

Die auto’s zijn sowieso niet zo heeeel undercover :sweat_smile: zonder sirene’s of kentekens kan je ze zo er uit vissen vanwege het type auto.

8 likes

Ja deze auto’s zijn volgens mij ook niet bedoeld als undercovers. Dit zijn extra snelle en bepanserde auto’s. Voor echte undercoveracties rijden ze eerder in een golfje dan in zoiets

7 likes

Haha ja als je het eenmaal weet dan herken je ze wel snel. Maar kan mij voorstellen dat kentekens laten zien niet handig is. Alhoewel als je als gewone burger de auto’s kan herkennen dan is dat als top crimineel natuurlijk ook niet heel lastig.

Edit: @Merrow ja zit volgens mij ook vaak recherche en zo in! En het zijn inderdaad hele snelle wagens.

6 likes

‘In media zijn meerdere berichten te lezen over locaties in de Apple Store waar zich mogelijk mensen zouden kunnen bevinden. We willen iedereen vragen terughoudend te zijn met het delen van dergelijke informatie omwille van de veiligheid.’ - Politie Amsterdam.

Echt hoe dom ben je als je dit soort informatie plaatst. Sommige mensen :sob::sob:

9 likes

Wel heftig dat de situatie na bijna 3 uur dus nog steeds niet onder controle is

2 likes

In dit soort situaties blijkt altijd weer hoe dom de mensheid is, zo sensatiebelust allemaal.

1 like

Huh maar dan zou een slachtoffer die verscholen is iemand van buiten appen en dan zou diegene dat dan weer lekken? My god

1 like

Jep, kijk maar naar Life of Yvonne. Zij deelt dit soort dingen ook

2 likes

Zij moet sws een social media verbod krijgen

12 likes

Maar dan zijn die verscholen mensen toch ook niet echt zorgvuldig met hun info? Moet de politie ook even de slachtoffers toespreken

2 likes

Ja of je zag ook een vriendin van een agent die de politieberichten deelt met Yvonne :roll_eyes:.

2 likes

O lekker bezig🤯

1 like