Nieuws, actualiteit en politiek #3

Ja deze auto’s zijn volgens mij ook niet bedoeld als undercovers. Dit zijn extra snelle en bepanserde auto’s. Voor echte undercoveracties rijden ze eerder in een golfje dan in zoiets

7 likes

Haha ja als je het eenmaal weet dan herken je ze wel snel. Maar kan mij voorstellen dat kentekens laten zien niet handig is. Alhoewel als je als gewone burger de auto’s kan herkennen dan is dat als top crimineel natuurlijk ook niet heel lastig.

Edit: @Merrow ja zit volgens mij ook vaak recherche en zo in! En het zijn inderdaad hele snelle wagens.

6 likes

‘In media zijn meerdere berichten te lezen over locaties in de Apple Store waar zich mogelijk mensen zouden kunnen bevinden. We willen iedereen vragen terughoudend te zijn met het delen van dergelijke informatie omwille van de veiligheid.’ - Politie Amsterdam.

Echt hoe dom ben je als je dit soort informatie plaatst. Sommige mensen :sob::sob:

9 likes

Wel heftig dat de situatie na bijna 3 uur dus nog steeds niet onder controle is

2 likes

In dit soort situaties blijkt altijd weer hoe dom de mensheid is, zo sensatiebelust allemaal.

1 like

Huh maar dan zou een slachtoffer die verscholen is iemand van buiten appen en dan zou diegene dat dan weer lekken? My god

1 like

Jep, kijk maar naar Life of Yvonne. Zij deelt dit soort dingen ook

2 likes

Zij moet sws een social media verbod krijgen

12 likes

Maar dan zijn die verscholen mensen toch ook niet echt zorgvuldig met hun info? Moet de politie ook even de slachtoffers toespreken

2 likes

Ja of je zag ook een vriendin van een agent die de politieberichten deelt met Yvonne :roll_eyes:.

2 likes

O lekker bezig🤯

1 like

Ze appen dierbaren waar ze zitten en dat ze veilig zijn en die appen dit schijnbaar weer door. Zou hier niet de slachtoffers de schuld geven.

17 likes

Ja precies. Dsi is geen undercoverteam. Althans niet in de zin van undercover operaties. Ze zijn wel zelf onherkenbaar maar het zijn geen “agenten” die mensen schaduwen ofzo.

Echte undercover auto’s hebben vaak meerdere kentekens die ze kunnen wisselen. Zelfde als die video surveillance auto’s die worden ingezet door verkeerspolitie. Althans in Duitsland that is. Neem aan dat het hier in Nederland hetzelfde is

7 likes

Dat is de gegijzelde. Doet me altijd denken aan deze bijzondere songtekst:

Oh, was ik maar een gijzelaar
Dan stond altijd m’n eten klaar
Dan kon ik altijd klaverjassen
En hoefde nooit meer af te wassen
En nooit meer op mezelf te passen

4 likes

Het Goede Doel :heart:

3 likes

Ja hou er ook van. Als ik ooit gegijzeld wordt ga ik dit nummer eindeloos herhalen in mn hoofd :innocent:

3 likes

Of vrouw

6 likes

De complotdenkers zijn ook weer van de partij hoor. Lees nu meerdere berichten van mensen die denken dat het nep is vanwege die foto van degene die gegijzeld wordt en naast het vuurwapen zit. Dat zijn handen achter zijn rug gebonden zijn wordt voor het gemak maar even achterwege gelaten.

2 likes

Oh ja want de politie heeft verder geen flikker te doen dus zijn ze voor de lol met de grootst mogelijke inzet al ruim 3 uur lang bezig. Toch weer een mooi avondje gewerkt :skull: :+1:t2:

VaN oNzE bElAsTiNgCeNtEn!!1!11! :crazy_face:

15 likes

Het is allemaal een grote afleidingsmanoeuvre van…… iets!!! De media liegt ons voor!!!

6 likes