De politie heeft bevestigd dat de gijzelaar veilig is.
woow een robot bracht een briefje naar de gijzelnemer. next level
Op NOS op 1 kun je nu live meekijken wat de robots aan het doen zijn
Heb je een link? ik kom op iets heel anders uit of moet je daar tv voor hebben.
Ja was op tv! Is al weer weg.
Gelukkig en echt kundig werk dat dit opgelost is en er geen doden zijn gevallen.
Ik vind die social media berichten dat mensen filmen en zitten te kijken wat naar, soort sensatie? Al praten wij hier ook erover dus misschien ook hypocriet wat ik schrijf. Al geloof ik wel dat we hier oprecht geschrokken zijn en ter plekke filmen is wel een ander verhaal
Bij die liveblog van de Parool zie je hoe ze wegrennen. Die gijzelnemer wordt wel goed geschept door de auto
Die gijzelnemer beweegt tot op heden niet toch? Is het zeker dat hij niet dood is?
Bizar he, wist niet eens dat dat âgebruikelijk wasâ, die robots. Sowieso wat een respect voor die speciale diensten. Hoe the hell knoop je een gesprek/onderhandeling aan met de gijzelnemer zonder de situatie erger te maken etc. Wat een verantwoordelijkheid heb je dan.
Heb zo te doen met die man die gegijzeld werd. Moeten echt de vreselijkste uren uit zijn leven geweest zijn. Ook het moment dat hij naar buiten liep. (Geen idee of de politie zei dat hij moest rennen of hij dit zelf beslist had. Wat een moedige beslissing, wetende dat er een gewapende man 1 meter achter je loopt)
Ik vind het best wel verwarrend dat het gaat om âgijzelnemerâ en âgijzelaarâ. Haal ze steeds door elkaar.
Oh jeetje, ik ben eigenlijk vanuit gegaan dat ook de gijzelnemer levend onder schot gehouden werd⊠Ik las nergens dat hij overleden is
Best heftig, ik zie nu een ander filmpje vanuit een andere hoek. Vraag me af of die nog leeft eerlijk gezegdâŠ
Ja ik weet het ook niet hoor! maar staat steeds dat hij onbewogen onder schot gehouden wordt. dus begon te twijfelen of hij levend of dood is.
Hij werd wel flink hard aangereden in ieder geval.
Jaaa zag het, heel dat lichaam ging als spaghetti de lucht in.
Zo die andere man (het slachtoffer dat gegijzeld werd) lijkt ook echt net aan die auto te ontkomen die die man heeft aangereden. Te zien op een filmpje op Twitter
Woow, al die laserlampje ook direct op die gijzelnemer die daar op de grond ligt.
Jaaa het was dat ze uitweken voor die paal anders hadden ze de gijzelaar denk ik geraakt! Was echt net aan!