Nieuws, actualiteit en politiek #3

Echt even zo’n gek realisatie moment dat we in 2022 leven ofzo. Zie nu ook een foto met die robot en dan die zieke laserstralen op hem gericht. Bijna futuristisch ofzo.

8 likes

Bah wat een nare beelden allemaal. Zo heftig dat mensen dit allemaal lopen te live streamen enzo, wat nou als er wel iets ontploft was. Iig wat een opluchting dat die man veilig is

4 likes

Ja lijkt mij ook onwijs moeilijk voor de politie want hoe weet je dat je het goede poppetje raakt. Ok je weet wat hij aan heeft maar voor het zelfde geld hebben ze van jas gewisseld of zo. Maar het is gelukkig goed gegaan :clap:t5:

8 likes

Zouden ze ook niet gewoon zo goed getraind zijn daarin? Als ik het zie dan lijkt het eerder alsof het juist precies goed getimed is met die paal. Daardoor is de hoek voor de gegijzelde veilig en kon de politie auto zo precies de ‘gijzelnemer’ zeg maar afsnijden (en raken)
Mja ik weet niet of je zo snel kunt schakelen en of je zo’n scherp oog kunt hebben. Blijven natuurlijk mensen en geen robots achter het stuur (hoewel haha)

4 likes

Wtf dit is echt best wel naar om zo op te schrijven? Ook al heeft hij iets vreselijks gedaan schrijf je toch alsnog niet zo over mensen die worden aangereden? Echt zo sensatiebelust :sweat_smile::sweat_smile:

4 likes

Ik vind die robot echt fascinerend en indrukwekkend
Net een zwaan

4 likes

Dat zou inderdaad kunnen! Het ging echt mega snel ook!
Die arme gijzelaar ook, ik hoor net dat er blijkbaar iets op het briefje voor hem stond. En dan moet je in een split second beslissen om als een malle te rennen, geen idee ook waarheen over een groot leeg plein. Zie je nog uit je ooghoek een auto op je af komen.

12 likes

Lees nu net dat hij kennelijk geen explosieven bij zich droeg en dat hij nu verzorgd wordt door medisch personeel. Gelukkig dat het goed afgelopen is.
En die arme gijzelaar. Zo bizar moedig dat hij wegrende, wat een doodsangsten moet hij hebben uitgestaan.

7 likes

Had het misschien anders kunnen verwoorden. Maar ik bedoel het zeker niet sensatiebelust.
Ik ben alleen in shock over hoe hard die klap was en hoe zijn lichaam daarop reageerde/bewoog.

4 likes

Volgens mij is de gijzeling an sich meer iets om in shock over te zijn

3 likes

Ik vind die robots echt zo tof. Wist niet eens dat we dat hebben in ons landje

16 likes

Ok echt even iets heel anders. Ik lees nu op Twitter dat Queen Elizabeth wellicht gestorven is? Vond het niet helemaal passend voor een ander topic dus dan maar hier. Iemand enig idee waar dit vandaan komt? Of het is gewoon een uit de hand gelopen Twitter roddel. Wilde eig wel eens gaan slapen nu :sweat_smile:

1 like

Fake. Zie Boulevardtopic

2 likes

Ah gemist! Dank :sweat_smile:

3 likes

Ik ook niet! Deze is net Wall-E

15 likes

Ja ik vond dit einde toch wel satisfying hoor, net een film waarin de baddie probeert te ontsnappen en dan BAM auto over je heen, of iig als een lappenpop de lucht in.

Gelukkig is de gijzelaar veilig :clap:t3:
Props voor de politie, prachtig getimede schepping

34 likes

Ik hoop ook echt dat ze die robotjes leuke namen hebben gegeven. Dat verdienen ze

6 likes

Hij heet tEODor :inlove: :cry:

Die kleinere kan ik niet zo goed zien, maar gok dat het Dragon Runner is

25 likes

Omg :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face: dat is echt té cute!
Dat ze het ook over kleine broer hebben. En eentje kan je zelfs makkelijk mee dragen :pleading_face:

2 likes

Wow wat goed gedaan van de politie zeg! En de robotjes

2 likes