Ik begrijp hier echt helemaal niets van
De man is op welke manier precies kapotgeknepen?
Ja precies, het is niet alsof het nog nooit gebeurd is in het verleden. Heftig…
Ze zegt ook dat heel veel vrouwen scheiden als ze stoppen met de pil want dan vinden ze hun man ineens niet meer leuk
1 heel veel?? Wie dan? In haar wereld?
2 alsof je zomaar je man niet meer leuk vindt?
3 en alsof je dan zomaar gaat scheiden??
Dus je moet aan de drugs om je man leuk te vinden? Dan gaat er toch ergens wat mis met je relatie
Het probleem met dit soort mensen is dat er vaak wel iets van waarheid in zit maar dat het zo verschrikkelijk overdreven wordt.
Nemokennislink
Maar je kiest toch sowieso iemand die best wel op jezelf lijkt? Volgens mij heb ik weleens gelezen dat je een partner kiest die net zo “knap” is als jezelf.
Vind Remy trouwens (ondanks zijn masculine uiterlijk) ook vaak als een teddybeer overkomen dus is dat dan wel man-mannelijk genoeg voor diegene?
Haha I know, ik had even snel iets nodig dus eerste Google resultaat gepakt. Je mag zelf verder zoeken, dan kom je er ook.
Drugs?
Ik ben maar wel heel anders gaan voelen over mijn toenmalige relatie toen ik stopte met de pil. Dat kwam natuurlijk niet helemaal door de pil, maar subtiele dingen die ik miste ging ik daarna wel echt veel duidelijker voelen.
Toen ik stopte werd ik zelf langzaam veel avontuurlijker, veel zelfverzekerder, en ik had ook echt veel meer seksuele energie. Mijn toenmalige vriend was een hele rustige en kalme jongen, vrij introvert. Dat vond ik toen ik aan de pil was al bij vlagen wat minder aantrekkelijk, maar zodra ik stopte werd het me echt ineens een doorn in het oog.
Ik wilde ineens een hele spannende, avontuurlijke en seksuele relatie, en dat zat er niet in met hem.
Dit blijkt dus veel groter uit de hand te zijn gelopen dan eerder gedacht met 100+ doden. Ik kreeg net een insta doorgestuurd die stories heeft gemaakt van een deel van de situatie en het is zo ongelooflijk bizar.
Mensen op brancards, meerdere mensen op de grond die gereanimeerd worden, de hulpdiensten hebben nauwelijks ruimte want het zit tot de nok toe vol.
Onderstaand account heeft een vrouw opgeschreven hoe ze daar middenin stond.
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe chill een groot deel van de mensen bleef onder deze drama. Niet dat zij óók in paniek moesten raken en verplaatsen, maar hallo: er liggen mensen dood te gaan op het terrein?
Dit wordt ook overal weer ontkracht
@grace klopt inderdaad niet, heb ik niet goed nagecheckt Verwijst allemaal naar één insta-account met die beelden. Alle erkende media schrijven alleen over honderden gewonden.
Dus lelijke hetero mannen opgelet; drogeer je vrouw/vriendin met de pil. Anders gaat ze iemand anders zoeken, die wat minder lelijk is
Echt de hardnekkige puist van de wetenschap
Ja ik heb hier zoveel vragen over. Heb de tiktoks gezien. Wat waren de veiligheidsmaatregelen, lag er een noodplan, wat deed het kind van 10 jaar oud daar?
Las ook dat Travis niet zomaar wilde stoppen, omdat er wel vaker mensen vanwege dehydratie of warmte worden weggedragen, dus hij stopt niet zomaar als er wat chaos is zeg maar en kon het ook niet goed overzien. En dat hij niet de hoofd verantwoordelijke kan zijn etc. Denk dat dit heeel goed uitgezocht moet worden. Dit verhaal over die naalden kan ik ook niet goed plaatsen
Wow echt bizar. Toen er werd gezegd dat sommigen aan een hartstilstand waren overleden, snapte ik dat al niet goed. Missh dat het naalden verhaal deels klopt, maar denk beter om hier ook niet al teveel over te speculeren in dit stadium.
Kennelijk mocht je vanaf 13 jaar ook komen (met Legal guardian of toestemming ofzo). Is niet de 1e keer dat er op zijn organisatie kritiek is, maar goed hij is ook meer het gezicht van dan degene die over dit soort zaken gaat denk ik
Echt bizar de verhalen over Astroworld. Lees nu ook hier en daar dat Travis er inderdaad wat om bekend staat om moshpits te ‘vragen’, mensen op te roepen zo dicht mogelijk bij hem en het podium te komen enz. Wat een nachtmerrie als je daar als jong persoon in zit en geen kant op kan.
Ik zie zo voor me dat iemand bij de NOS zei: als we stagiair Niels nou een zwarte hoodie aan doen en dan even een paar webpagina’s open zetten op mijn werkplek op kantoor, hebben we wel een goede foto bij dit verhaal.
Hahaha verder zo’n megadegelijk kantoor.
Ik moet zeggen, ik kijk ook altijd op mijn derde scherm naar symbolen die mijn idealen uitstralen. Vooral als ik weer vergeten ben hoe een hakenkruis eruit ziet.