Nieuws, actualiteit en politiek #3

Naast de tips van anderen is het misschien ook nog een idee om een extra e-mailadres aan te maken, die e-mails automatisch door te laten sturen naar je huidige e-mailadres en dan voortaan dat extra e-mailadres te gebruiken voor Netflix, Spotify etc. Dan blijft alleen je mail nog over waar ze het bij kunnen proberen, maar met 2FA en een sterk wachtwoord dat je nergens anders gebruikt zit je dan wel goed.

3 likes

Ik snap dat dit ih algemeen kan ik doel op de situatie nu. Wat maakt dat hij Zelenski antisemitisch noemt? Of missh werd dit hierboven bedoeld dat het niet onze betekenis van “voor rede” vatbaar is

2 likes

Gatverdamme. Lekker gelegitimeerd erop losmeppen, de stoere jongen uithangen en je er nog goed door voelen ook. Triestigheid.

1 like

Al 53 miljoen is er opgehaald voor giro555.
Vind het zo hartverwarmend :heart:

9 likes

63 miljoen inmiddels al! Echt zoveel geld

3 likes

Zou er nog een verdubbelaar/bijdrage namens het kabinet komen eigenlijk? Dat doen ze wel eens vaker toch?

2 likes

Dat was in de beginjaren alleen bij het glazen huis toch? Of is dat vaker gebeurd? :thinking:

2 likes

Hm ik weet sowieso van één keer met Bert Koenders maar ik weet niet meer welke actie dat was. Maar ja PvdA kabinet dus blijkbaar dus dat zal nu wel niet gebeuren :joy:

Als ik het goed meekreeg komt er dus wel 15 miljoen bij van het kabinet!

5 likes

Meer dan 106 miljoen!

7 likes

Volgens mij hebben zij samen ook een verleden in het oosten van Duitsland. Ik denk dat het een enorm gemis is voor Europa in deze kwestie dat Merkel er niet meer is. Niet als Bundeskanselier bedoel ik dan.

5 likes

Ik kan dit echt niet aan, ben hier zo irrationeel geĂŻrriteerd over!

4 likes

Heerlijke tweetbot voor internationale vrouwendag:

49 likes

Ik heb ook het idee dat er maar heel weinig aandacht is voor de gemeenteraadsverkiezingen. Hier in mijn gemeente in het noorden iig. Hoorde afgelopen week op de radio wel dat gemeentelijke partijen (en zeker partijen die niet afstammen van de bekende politieke partijen) maar weinig geld hebben voor campagne enz. Dat verklaard wel wat. Maar vanuit de gemeente hoor ik er ook maar weinig over eigenlijk. Hier ook geen stemwijzer, wat het maken van een keuze ook niet echt makkelijker maakt

5 likes

Echt? Interessant. Ik denk veel credit voor haar om te denken dat P wellicht heel anders zou handelen maar wie weet?

3 likes

Verschilt ook wel echt per gemeente volgens mij. Als ik door de wat grotere gemeentes rij zie ik wel meer reclame haha

2 likes

En dit account deelt accounts die de Tweet hebben verwijdert

21 likes

Merkel groeide op in de voormalige DDR en spreekt daardoor Russisch. Poetin zat op zijn beurt als KGB officier in de DDR en spreekt daardoor weer goed Duits. Hij schijnt veel respect voor haar te hebben. Wat natuurlijk terecht is, maar voor iemand als hij zegt dat wat.

9 likes

Hoe weten ze dat dan eigenlijk per bedrijf?

1 like

In UK moeten bedrijven met 250 of meer werknemers deze info openbaar maken :raised_hands:

12 likes