Nieuws, actualiteit en politiek #3

Heerlijke tweetbot voor internationale vrouwendag:

49 likes

Ik heb ook het idee dat er maar heel weinig aandacht is voor de gemeenteraadsverkiezingen. Hier in mijn gemeente in het noorden iig. Hoorde afgelopen week op de radio wel dat gemeentelijke partijen (en zeker partijen die niet afstammen van de bekende politieke partijen) maar weinig geld hebben voor campagne enz. Dat verklaard wel wat. Maar vanuit de gemeente hoor ik er ook maar weinig over eigenlijk. Hier ook geen stemwijzer, wat het maken van een keuze ook niet echt makkelijker maakt

5 likes

Echt? Interessant. Ik denk veel credit voor haar om te denken dat P wellicht heel anders zou handelen maar wie weet?

3 likes

Verschilt ook wel echt per gemeente volgens mij. Als ik door de wat grotere gemeentes rij zie ik wel meer reclame haha

2 likes

En dit account deelt accounts die de Tweet hebben verwijdert

21 likes

Merkel groeide op in de voormalige DDR en spreekt daardoor Russisch. Poetin zat op zijn beurt als KGB officier in de DDR en spreekt daardoor weer goed Duits. Hij schijnt veel respect voor haar te hebben. Wat natuurlijk terecht is, maar voor iemand als hij zegt dat wat.

9 likes

Hoe weten ze dat dan eigenlijk per bedrijf?

1 like

In UK moeten bedrijven met 250 of meer werknemers deze info openbaar maken :raised_hands:

12 likes

Wat zou daar nou gebeurd zijn zeg, als de rechter dit beslist

1 like

Toch blijft het Poetin

2 likes

Ik heb les gehad van Jaap de Hoop Scheffer en die vertelde dit verhaal ook eens haha

4 likes

volgens mij zegt de rechter niks over of die klachten over haar waar of niet waar zijn maar alleen dat Volt te snel heeft gehandeld en daar geen juridische grond voor had. Of bedoel je iets anders met wat zou daar gebeurd zijn?

8 likes

Ja ik druk me niet helemaal goed uit maar ik bedoel dat ik gewoon in zijn algemeen me afvraag wat hier achter de schermen speelt en dat het allemaal zo raar verloopt.

2 likes

Oh ik word zo bang en verdrietig van die beelden en berichten van dat gebombardeerde kinderziekenhuis / kraamziekenhuis in OekraĂŻne. Wat een beesten.
Waar gaat dit in Godsnaam heen :sob:

13 likes

Ik moet er ook zo om huilen, zo machteloos ook :cry:

6 likes

In ieder geval heeft Volt dik gefaald door haar eigen procedurele regels niet op te volgen. Dan sta je in de min bij de rechter.
Bijzonder dat ze nu ook mediation gaan doen. Ik ben benieuwd of ze nog echt door 1 deur kunnen of dat het niet een mediation richting een evt afkoop(bedrag) voor GĂŒndogan wordt

9 likes

Dit. Echt machteloosheid voel ik. Ik word er zo boos van merk ik. En weet ook niet zo goed wat ik met die boosheid moet, want daar schiet niemand wat mee op

2 likes

Wat een vieze honden. Zo ontzettend laf. Ik hoop dat die Poetin en al z’n meelopende vriendjes snel zullen rotten in de hel. Sorry voor mijn taal, ik ben echt woest.

12 likes

ik bedacht me dat je gewoon de toekomst voorspelde Lemongrab

18 likes

Verlangen naar de tijd dat Y2K ons grootste probleem was

30 likes