Nieuws, actualiteit en politiek #3

oh my, je overdreef niet

6 likes

image

#graphicdesignismypassion

vooral dat afgeknipte voetje van die baby zeg

9 likes

oh bedankt voor de tip. Ik zal de documentaire kijken. Ben benieuwd…

2 likes

Is dit echt??

5 likes

Hij is klein!

(Ik mag wel lengteshamen in dit topic)

4 likes

jazeker, 100 stuks voor 10 euro
ik heb dit helaas niet gauw zelf in elkaar geflanst voor de grap

Het font moet alleen lelijker. Dan ziet er tenminste zo lelijk uit dat het weer hip is.

4 likes

Omg ik vind dit echt wel shocking

3 likes

Omg, de NVU… wat een baggerpartij. Soms word je bang van dit soort berichten, soms moet je gewoon alleen maar hardop lachen van ongemak. Tweede was hier het geval.

Hebben kleuters van 6 de partijprogramma in elkaar gezet? Zonder de kleuters van 6 te willen beledigen… sorry!

2 likes

O sorry, verkeerd gereageerd!

Ja de romper kende ik wel, helaas. Overigens ook een baggerpartij #sorrynotsorry.

3 likes

Kandidatenlijst van de vvd in Hillegom, what the fuck…

21 likes

Als iemand me in Hillegom machtigt en vraagt op vvd te stemmen weet ik nu wel op wie

28 likes

Het is overigens ook de enige zwarte kandidaat van alle mogelijke kandidaten die er zijn

34 likes

rare opmerking

1 like

Nou ik bedoelde eigenlijk dat ik het debiel vindt dat álle kandidaren van álle partijen wit zijn!

3 likes

Maar wat is dit nou voor iets idioots? Er zijn sowieso altijd een aantal mensen die daar dan voor de grap op gaan stemmen, dat is toch een waste?

3 likes

Ja ik zou me als stemmer ook beledigd voelen. Stemmen is geen grap ofzo?!

3 likes

Wauw wat een lef heeft deze vrouw die een Russische staatstelevisie-uitzending wist binnen te komen met een protestbord 'Stop de oorlog. Geloof niet in de propaganda. Hier wordt tegen u gelogen’. Naar wat heb ik begrepen is ze opgepakt :slightly_frowning_face: Het bericht las ik in de live blog van NRC (VN meldt zeker 636 burgerdoden sinds begin oorlog - NRC).

74 likes

Ze heeft hiervoor ook een video geüpload via haar sociale media waarin ze vertelt over haar eigen leven (vader Oekraïens en moeder Russisch) en hoe erg ze zich schaamt over het feit dat ze jarenlang moest liegen tegenover het Russische volk. Dat ze het vreselijk vindt dat ze hun mond moesten houden in 2014 toen dit allemaal begon. Dat het gedoe over Navalny (en zijn vergiftiging) expres onder het tapijt werd geschoven en er niet over gesproken mocht worden. En dat de hele wereld het Russische volk nu de rug gaat toekeren door de acties van een regime dat broedermoord pleegt. Ze spoort de mensen aan om niet hun mond te houden, niet bang te zijn, ze kunnen niet iedereen de mond snoeren en in de gevangenis stoppen.

Wat een ongelofelijk moedige vrouw. Ik hoop dat ze dit overleeft en niet onder bizarre omstandigheden ‘verdwijnt’.

35 likes

Ik zag vandaag een vrouw fvd-posters wegknippen langs de weg. Heb haar even een ‘goed bezig!’ toegeroepen en een dikke duim gegeven. Dus dat zou je kunnen doen maybe

15 likes